تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
502 بازدید
کد خبر : 1001

امام جمعه آستارا مطرح کرد:

دولت سیزدهم عملکرد خوبی داشته است

دولت سیزدهم عملکرد خوبی داشته است
امام جمعه آستارا در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اينکه دولت تاکنون عملکرد خوبی داشته است، از اینکه عده ای فقط به شاخص اقتصادی توجه می کنند و بدون در نظر گفتن سایر خدمات انجام گرفته با یک افزایش قیمت به دولت انتقاد می‌ کنند، گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد باقری ارومی امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن تسلیت هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه اطهار در قبرستان بقیع به دست فرقه ضاله و گمراه وهابیت به بیان تفکرات غلط و بی ریشه و اساس وهابیت پرداخت.

باقری ارومی با توجه به افزایش قیمت آرد و برخی محصولات غذایی مانند ماکارونی در هفته گذشته به دلیل حذف یارانه آرد و نان توسط دولت به منظور پیشگیری از قاچاق آرد به بیان راه درست و صحیح تحلیل مسائل و انتقاد از مشکلات پرداخت.

وی گفت: نگاه درست و صحیح در تحلیل مسائل، نگاه منظومه ای است. یعنی باید همه مسائل را در کنار هم و در یک مجموعه دید و نباید معیار و شاخص ما برای تحلیل و یا انتقاد فقط یک موضوع و یک شاخص باشد.

باقری ادامه داد: اینکه در یک شرایط اینچنینی بخواهیم موفقیت کشور را فقط به موفقیت در اقتصاد گره بزنیم و شاخص های مهم دیگر موفقیت مثل؛ رشد علمی و فناوری، امنیت، سلامت و امثال اینها را نادیده بگیریم به دور از انصاف و واقعا ظلم است.

وی با بیان اینکه دولت جدید در عمر هشت ماهه خود بسیاری از بدهی های گذشته را تسویه کرده و در شرایطی که با حجم انبوهی از نقدینگی تورم زا روبرو بود و از سوی دیگر توانست با واردات انبوه واکسن ضد کرونا، تلفات کرونایی هفتصد نفر در روز را به هفت نفر در روز برساند در مجموع عملکرد مناسبی داشته و البته کارهای نکرده بسیاری هم دارد که باید آنها را به سرانجام برساند.

خطیب جمعه آستارا در ادامه با بیان اینکه عده ای که فقط به شاخص اقتصادی نگاه می کنند و بدون در نظر گفتن سایر خدمات انجام گرفته با یک افزایش قیمت تاب و توان خود را از دست بدهند و از مداح و سخنران گرفته تا فعال سیاسی و اجتماعی، شمشیر را از رو ببندند و بخواهند دولت را تخریب و تضعیف کنند اصلا شایسته نیست.

وی بیان کرد: هر چند نقدهایی به دولت وارد است اما این دولت هنوز در ابتدای راه است و فرصت برای زنده کردن امید و بازآفرینی اعتماد مردم نسبت به نظام را دارد و نیازمند حمایت و پشتیبانی است البته دراین بین باید صدای مردم هم شنیده شود. مردم می پرسند: یارانه ۴۵۰ تومانی چه شد؟ دولت برای مقابله باگرانی باید گروه اقتصادی کابینه خود را تقویت کند تا مردم عزیزمان آسیب نبینند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.