تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
240 بازدید
کد خبر : 13057

رئیس جهاد کشاورزی گیلان:

بازدیدهای میدانی مقابله با گرانفروشی در بازار مرغ تشدید می‌شود

بازدیدهای میدانی مقابله با گرانفروشی در بازار مرغ تشدید می‌شود
محمدی از کشتار روزانه ۵۰۰ تا ۵۵۰ تن مرغ در استان خبر داد و بیان کرد: این میزان تولید متناسب با نیاز استان است که در ایام گردشگر پذیری افزایش می‌یابد.

به گزارش آژیم،صالح محمدی، با اشاره به دریافت گزارشات مردمی مبنی بر کمبود مرغ در بازار و فروش به قیمت بالاتر از نرخ مصوب در استان گیلان طی روزهای اخیر، اظهار کرد: گیلان یکی از استان‌های تاثیرگذار در حوزه تولید مرغ بوده و علاوه بر تامین نیاز استان، معین سایر استان ها نیز هستیم.

وی با بیان اینکه طبق آخرین مصوبه کارگروه ستاد تنظیم بازار گیلان قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ ۷۳ هزار تومان تعیین و ابلاغ شده است، افزود: این افزایش نرخ ناشی از شرایط حاکم بر صنعت طیور بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در گفت و گوی خبری باران، با بیان اینکه هیچگونه خللی در حوزه تولید مرغ نداریم، خاطرنشان کرد: برنامه های تولید پیش می رود و میزان جوجه ریزی به اندازه کافی بوده و هم اکنون گله های در حال پرورش بیش از ۱۷.۵ میلیون قطعه است.

محمدی از کشتار روزانه ۵۰۰ تا ۵۵۰ تن مرغ در استان خبر داد و بیان کرد: این میزان تولید متناسب با نیاز استان است که در ایام گردشگر پذیری افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به شرایط روزهای گذشته بازار مرغ، بیان کرد: جلسات متعددی با دستگاه های مرتبط از جمله جهاد کشاورزی و صمت و تعزیرات و بسیج اصناف و… برگزار شده و متعهد بر نظارت بیشتر شدیم و مردم نگران کمبود مرغ نباشند.

رئیس جهاد کشاورزی گیلان از هم استانی ها خواست هرگونه افزایش قیمت مرغ را با شماره ۱۲۴ صمت یا ۱۳۵ تعزیرات در میان بگذارند و گفت: از امروز بازدیدهای میدانی مقابله با گرانفروشی تشدید می شود و با متخلفین برخورد می کنیم.

وی با اشاره به تغییرات قیمت مرغ در استان های همجوار، اضافه کرد: احتمالا این تغییرات بر استان ما اثر گذاشته، اما به اندازه کافی تولید داریم و بازرسی ها را ادامه دارد تا بازار به ثبات لازم برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.