تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۰۹
128 بازدید
کد خبر : 13426

فرماندار رضوانشهر خبر داد:

نصب پست 63 به 20 کیلو ولت در رضوانشهر

نصب پست 63 به 20 کیلو ولت در رضوانشهر
نصب پست 63 به 20 کیلو ولت یکی از نیازهای ضروری این منطقه با هدف تقویت شبکه برق و رفع مشکل مردمی است که این پروژه از سوی برق منطقه ای طی ماه های آتی به اتمام خواهد رسید.

به گزارش آژیم، سید نادر صفوی میرمحله به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و بخشدار مرکزی با حضور در روستای تازه آباد از روند اجرای پروژه مهم پست 63 به 20 کیلو ولت که نقش مهمی در تقویت شبکه برق شهرستان خواهد داشت بازدید کرد و در جریان روند اجرا و پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این بازدید از زحمات معاونت پیشگیری از وقوع جرم دستگاه قضا، مدیر عامل برق منطقه ای گیلان و حمایت های نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی به منظور اجرای پروژه نصب پست 63 به 20 در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: نصب پست 63 به 20 کیلو ولت یکی از نیازهای ضروری این منطقه با هدف تقویت شبکه برق و رفع مشکل مردمی است که این پروژه از سوی برق منطقه ای طی ماه های آتی به اتمام خواهد رسید.

صفوی با اشاره به صادق الوعده بودن دولت مردمی گفت: ارتقاء رضایتمندی مردم از اهداف اصلی دولت سیزدهم است که در این راستا همه توان خودمان را با کمک مدیران شهرستانی برای خدمت گذاری و پیگیری مطالبات مردمی در جهت توسعه منطقه بکار گرفته ایم.

شهرستان رضوانشهر دارای 42 هزار مشترک می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.