تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
697 بازدید
کد خبر : 1881

حمایت قاطع رهبر انقلاب از نمایندگان مجلس

حمایت قاطع رهبر انقلاب از نمایندگان مجلس
رهبر انقلاب با اشاره به تعبیر سابق خود از مجلس یازدهم به‌عنوان مجلس انقلابی گفتند: بعضی‌ها از این تعبیر خوش‌شان نیامد اما این یک تعبیر حقیقی بود چرا که مردم نمایندگانی را برای این مجلس انتخاب کردند که شعارها و جهت‌گیری‌ها آنها انقلابی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان و اضلاع اصلی مدیریت کشور و دارای جایگاه مهمی است،گفتند، نمایندگان مجلس از شهرهای مختلف و حتی از شهرهای کم جمعیت نیز باید به جایگاه مجلس چنین دیدگاهی داشته باشند.

رهبر انقلاب با اشاره به تعبیر سابق خود از مجلس یازدهم به‌عنوان مجلس انقلابی افزودند: بعضی‌ها از این تعبیر خوش‌شان نیامد اما این یک تعبیر حقیقی بود چرا که مردم نمایندگانی را برای این مجلس انتخاب کردند که شعارها و جهت‌گیری‌ها آنها انقلابی بود

ایشان در توصیه های خود به نمایندگان، «توجه به ابعاد رسانه‌ای مصوبات و اقدامات مجلس و توضیح آنها برای مردم» را مورد تأکید قرار دادند و گفتند: توضیح درست ندادن به مردم، موجب می‌شود فرصت فضاسازی و هیاهو علیه قانون ایجاد شود و شما از تصویب آن پشیمان شوید.

رهبر انقلاب «همکاری صمیمانه با قوا و دستگاههای دیگر و همچنین بدنه آنها» و پرهیز از گروکشی و معارضه را از جمله الزامات مجلس انقلابی دانستند و خاطرنشان کردند: نماینده انقلابی با عموم مردم همراه است اما عوام‌زده و جوّ زده نیست بنابراین در قوانین و اقدامات مجلس، چنانچه مخالفتها منطقی بود آنها را بپذیرید اما در غیر این‌صورت، جنجال و فضاسازی علیه مجلس و قانون نباید شما را از انجام وظیفه باز بدارد.

توصیه دیگر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «اصلاح ساختار بودجه» بود که گفتند: ترکیب غلط بودجه هنوز اصلاح نشده که مخاطب این موضوع بیشتر دولت است اما در مجلس نیز نباید با افزایش هزینه‌ها بدون تعیین درآمدهای واقعی و قابل تحقق، به کسری بودجه که ام‌الخبائث مشکلات اقتصادی است، اضافه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.