تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
483 بازدید
کد خبر : 1904

نماینده تالش در گفتگوی ویژه خبری مطرح کرد:

اگر مشکل کارگران سد شفارود حل نشود ،طرح سوال از وزیر نیرو را پیگیری خواهم کرد

اگر مشکل کارگران سد شفارود حل نشود ،طرح سوال از وزیر نیرو را پیگیری خواهم کرد
حسن محمد یاری در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه باران در پاسخ به دلایل عدم پرداخت حقوق کارگران سد شفارود گفت: اخیرا از رئیس مجلس درخواست پیگیری مشکلات کارگران زحمتکش سد شفارود را داشته ام، درصورت عدم حل مشکلات مربوطه، طبق اختیارات قانونی خود طرح سوال از وزیر نیرو را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، حسن محمد یاری در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه باران در پاسخ به دلایل عدم پرداخت حقوق کارگران سد شفارود گفت: اخیرا از رئیس مجلس درخواست پیگیری مشکلات کارگران زحمتکش سد شفارود را داشته ام، درصورت عدم حل مشکلات مربوطه، طبق اختیارات قانونی خود طرح سوال از وزیر نیرو را پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر وماسال در مجلس شورایاسلامی چندی پیش در جلسه مجلس با انتقاد از بلاتکلیفی تعداد ۸۰۰ نفر از کارگران سد شفارود ،خواستار تعیین تکلیف حقوق‌ و وضعیت آنان شده بود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره لزوم تسهیل در پرداخت حقوق کارگران و ثبیت امنیت شغلی آنان ،از وزیر نیرو خواسته است تا پاسخگوی وضعیت ۸۰۰ نفر از کارگران سد شفارود باشد.

محمد یاری از رئیس مجلس نیز خواسته بود تا با استفاده از اختیارات قانونی خود از وزیر نیرو توضیح بخواهد که چرا با گذشت 6 ماه، هنوز تکلیف حقوق و وضعیت کارگران سد شفارود مشخص نیست .

طی ماههای گذشته کارگران سد شفارود به دلیل بدعهدی مسئولان شرکت پیمانکار در پرداخت حقوق و مطالبات باقی‌مانده (۵ماه حقوق به همراه عیدی و سنوات و بیمه خدمات تامین اجتماعی) در ورودی کارگاه سد تجمعاتی داشته اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.