تاریخ انتشار : جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
580 بازدید
کد خبر : 1955

فرماندار تالش:

تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) موجب تقویت نظام می شود

تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) موجب تقویت نظام می شود
ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای پرداختن به شخصیت امام (ره) و تبیین و ترویج افکار و اندیشه های ایشان برای نوجوانان و جوانان است و آسیبها ومشکلات موجود باعث نشود که سیره و سلوک امام راحل را فراموش کرده و راه امام را به درستی دنبال نکنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، کیا عاشوری در دومین جلسه گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ،با تاکید بر اجرای برنامه های منسجم، در خور شأن و جایگاه امام راحل اظهار کرد: امروز عزت و سربلندی ما از امام راحل است و حفظ شان و جایگاه بنیانگذار کبیر انقلاب در جهان وظیفه ماست .

فرماندار تالش زنده نگه داشتن یاد امام راحل را تکلیفی بر دوش همه عنوان کرده و هرگونه کم کاری در برگزاری مراسمات ایام ارتحال امام(ره) را جفا به انقلاب دانست.

وی با بیان اینکه ۱۵ خرداد نقطه ی عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، افزود: ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای پرداختن به شخصیت امام (ره) و تبیین و ترویج افکار و اندیشه های ایشان برای نوجوانان و جوانان می باشد.

عاشوری با اشاره به حضور گردشگران در ایام تعطیلات در مناطق گردشگری شهرستان تالش ،از مدیران اجرایی در دستگاههای مختلف شهرستان خواست تا در مناطق گردشگری بویژه منطقه سوباتان حضور داشته و مدیران اقامتگاهها و تورهای گردشگری نسبت به حفظ شئونات اسلامی در این ایام توجیه کنند.

به گزارش آژیم، مراسم عزاداری سی وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهرستان تالش با حضور جمعی از مسئولان و مردم این شهرستان برگزار و مداحان اهل بیت (ع) نیز در سوگ امام راحل به مرثیه و نوحه سرایی خواهند پرداخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.