تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
445 بازدید
کد خبر : 1978

دادستان مرکز استان گیلان مطرح کرد:

دستگاه قضایی از اقدامات شهرداری ها در جهت تخریب بناهای غیر اصولی حمایت می کند

دستگاه قضایی از اقدامات شهرداری ها در جهت تخریب بناهای غیر اصولی حمایت می کند
رئیس کل دادگستری استان گیلان و دادستان مرکز استان به همراه شهردار رشت و تعدادی از مدیران شهردای از چندین واحد مسکونی که به صورت غیر مجاز در سطح شهر رشت ساخته شده بود بازدید کردند.

گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان و سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان به همراه شهردار رشت و تعدادی از مدیران شهردای از چندین واحد مسکونی که به صورت غیر مجاز در سطح شهر رشت ساخته شده بود بازدید کردند.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به گزارشات مردمی و بازدید های میدانی از سطح شهر رشت اظهار داشت: برخی افراد سوجو با ساخت و سازهای غیر مجاز در کاربری های غیر مسکونی، بدون ضابطه و اصول شهرسازی و فنی اقدام به ساخت بنا می کنند.

وی با بیان اینکه این ساختمان ها از استحکام لازم برخوردار نبوده و از استاندارهای لازم ساخت و ساز به بهره اند تصریح کرد: شهرداری موظف این چنین مواردی را با تشکیل پرونده به کمیسیون های مربوطه بفرستند و آراء صادره در این کمیسیون ها نیز اجرایی گردد.

دادستان مرکز استان اجرایی نشدن آراء سال های گذشته را یکی از عوامل طمع افراد سودجو برای ادامه چنین فعالیت هایی برشمرد و افزود: این ساختمان ها فاقد اصول مدیریت شهری بوده و مردم نباید برای خرید چنین ساختمان هایی اقدام نمایند.

وی در پایان از عزم واحد و اراده جدی تمام مدیران شهرداری در عدم احداث ساختمان های غیر مجار خبر داد و گفت: دستگاه قضایی نیز از اقدامات شهرداری ها در جهت تخریب بناهای غیر اصولی حمایت می کند تا از بروز معضلات اساسی در آینده پیشگیری شود و هرگونه اهمال و مسامحه در انجام وظیفه منجر به تضییع حقوق بیت المال، برخورد قاطع قانونی را به دنبال دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.