تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
448 بازدید
کد خبر : 2018

تخریب خانه‌های ناامن مافیای ساخت و ساز غیرقانونی

تخریب خانه‌های ناامن مافیای ساخت و ساز غیرقانونی
رییس کل دادگستری گیلان در جلسه شورای حفظ بیت المال استان که با موضوع ساخت و ساز‌های غیر مجاز برگزار شد با اشاره به اتفاقات ناگواری که به دلیل ساخت و ساز‌های غیرقانونی در برخی مناطق به وقوع پیوست، گفت: شناسایی متخلفان و افرادی که مافیای ساخت و ساز‌های غیرقانونی و غیرایمن نامیده می‌شوند، مطالبه به حق جامعه و مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم  رییس کل دادگستری گیلان در جلسه شورای حفظ بیت المال استان که با موضوع ساخت و ساز‌های غیر مجاز برگزار شد با اشاره به اتفاقات ناگواری که به دلیل ساخت و ساز‌های غیرقانونی در برخی مناطق به وقوع پیوست، گفت: شناسایی متخلفان و افرادی که مافیای ساخت و ساز‌های غیرقانونی و غیرایمن نامیده می‌شوند، مطالبه به حق جامعه و مردم است.

حجت الاسلام حمزه خلیلی، به معاملات غیرقانونی و بدون پاسخ استعلام و مجوز شهرداری نیز اشاره کرد و افزود: اعضای اتحادیه با چه مجوزی معامله‌ها را انجام می‌دهند و چه کسی به آن‌ها این اجازه را داده است؟

وی با تاکید بر شناسایی و معرفی متخلفانی که با ساخت و ساز‌های غیرمجاز جان مردم را به خطر می‌اندازند گفت: دستگاه قضا در کنار شهرداری با قدرت و بدون اغماض ب با این باند‌های مافیایی و افرادی که شناخته شده هستند برخورد می‌کند.

رییس کل دادگستری گیلان همچنین از دستگاه‌های اجرایی و متولی ارائه خدمات مختلف، چون آب، برق و گاز خواست بدون مجوز و پروانه ساخت به هیچ عنوان این خدمات را ارائه نکنند.

خلیلی با تاکید بر مبارزه جدی با مافیایی که برای خود حاشیه امن ساخته و بدون هراس از قانون به ساخت و ساز غیر قانونی مشغول است، خاطرنشان کرد: با تخریب ساختمان‌های غیرمجاز و ناامن رضایتمندی مردم حاصل می‌شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.