تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
539 بازدید
کد خبر : 2279

یادداشت:کاووس پور اخگری

نخبگان شهری بازیچه چند عضو شورا

نخبگان شهری بازیچه چند عضو شورا
ساعاتی پیش و در شرایطی که مردم تالش منتظر برگزاری جلسه انتخاب شهردار بودند،چهار عضو شورا در اقدامی عجیب و بدون اطلاع رسانی قبلی و ارائه درخواست و بیان برنامه های وی ،قصد داشتند وی را بعنوان شهردار معرفی نمایند که این امر با مخالفت شدید سه عضو شورا مواجه شد.

چندی پیش بود که رئیس شورای شهر تالش در اقدامی ارزشمند و برای اولین طی فراخوانی از نخبگان، صاحب نظران و شخصیت‌های تاثیرگذار منطقه خواست تا در انتخاب و معرفی افراد توانمند جهت تصدی کرسی شهرداری تالش به شورا کمک کنند.

پس از ان بود که ۱۶ نفر از نخبگان منطقه تالش و برخی شهرستان ها و حتی استان های همجوار رزومه و درخواست خود را تقدیم دبیرخانه شورای شهر کردند.

اعضای شورا طی جلسات متعدد ‌ساعتها پای صحبتها و برنامه های کاندیداها نشسته و مقرر شد شورا فرد توانمند و اصلح را بعنوان شهردار جدید تالش معرفی کند.

اما ساعاتی پیش و در شرایطی که مردم تالش منتظر برگزاری جلسه انتخاب شهردار بودند،چهار عضو شورا در اقدامی عجیب و بدون اطلاع رسانی قبلی و ارائه درخواست و بیان برنامه های وی ،قصد داشتند وی را بعنوان شهردار معرفی نمایند که این امر با مخالفت شدید سه عضو شورا مواجه شد.

متاسفانه اتفاقات پیش امده نوید روزهای پر تنش و اختلافی در شهر تالش را می دهد و بنظر می رسد نخبگان شهری بازیچه چند عضو شورا شده و کور سوی امیدی که به روی شهر گشوده شده بود نیز با اتفاقات اخیر بسته خواهد شد.

 

کاووس پوراخگری

فعال فرهنگی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.