تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
344 بازدید
کد خبر : 2471

ابلاغ مراتب ثبت ملی «آبشار شیله‌وشت تالش» به استاندار گیلان

ابلاغ مراتب ثبت ملی «آبشار شیله‌وشت تالش» به استاندار گیلان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از قرارگیری آبشار شیله‌وشت شهرستان تالش در فهرست آثار میراث طبیعی ملی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان در روز 18 تیرماه 1401 در نامه علی دارابی قائم‌مقام محترم وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور به دکتر اسدالله عباسی استاندار محترم گیلان آمده است:

«در اجرای تبصره ماده 2 قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری کشور مصوب دی‌ماه 1382 و آئین‌نامه اجرایی آن، مصوب چهارم مرداد 1384 به شماره 26975/ت 32915 هیأت محترم وزیران با موضوع ثبت میراث طبیعی ارزشمند کشور در فهرست میراث طبیعی ملی، «آبشار شیله وشت» واقع در استان گیلان، شهرستان طوالش، روستای ریک، ماشین‌خانه، گیشون‌بن، تنگاب، نونبلاغ، روستای شیله‌وشت که پس از طی تشریفات قانونی لازم به شماره 1023 مورخ 23/12/1400 در فهرست میراث طبیعی ملی کشور به ثبت رسیده ابلاغ می‌گردد.

اثر مذکور ضمن رعایت حقوق مالکانه، تحت نظارت و حمایت این سازمان است و تدوین ضوابط حفاظتی و تعیین عرصه و حریم این اثر بر عهده این سازمان خواهد بود. هرگونه دخل و تصرف یا اقدام و عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر اصالت اثر شود ممنوع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.