تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
685 بازدید
کد خبر : 321

دادستان تالش خواستار رسیدگی به وضعیت نامناسب آسفالت در سطح شهر شد

دادستان تالش خواستار رسیدگی به وضعیت نامناسب آسفالت در سطح شهر شد
دادستان تالش با ارسال نامه ای به سرپرست شهرداری تالش با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهری از جمله خیابان ۲۰ متری ، خواستار انجام اقدامات لازم در این زمينه حداکثر تا دوماه آینده شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آژیم، دادستان تالش با ارسال نامه ای به سرپرست شهرداری تالش با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهری از جمله خیابان ۲۰ متری( که دلایل مختلفی از جمله ناشی از عدم کیفیت آسفالت ، زیر سازی نامناسب و عدم انجام اقدامات فنی در هنگام آسفالت و غیره می باشد )، خواستار انجام اقدامات لازم در این زمینه حداکثر تا دوماه آینده شد.

دادستانی تالش تاکید کرده است که در صورت عدم اقدام، جهت پاسداشت حقوق عامه وفق موازین قانونی اقدامات لازم را خواهد داشت.

وضعیت نامناسب آسفالت و وجود چاله های متعدد در برخی معابر شهر تالش انتقادات مردم را در پی داشته و موجب وارد شدن خسارت هایی به خودروهایی عبوری و وقوع برخی تصادفات در این محورها شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تالش نیز در این راستا در گفتگو با خبرنگار آژیم، با بیان اینکه پیگیری تامین قیر جهت آسفالت معابر شهر تالش یکی از اولویت های این شورا می باشد، گفت: اقداماتی در این زمینه داشته ایم که بزودی شاهد نتایج آن در سطح شهر خواهیم بود.

رسول برهانی ضمن تشکر از دلسوزی و حسن توجه دادستان تالش نسبت به حقوق مردم و مشکلات شهری ،افزود:نبود کارخانه آسفالت و عدم تخصیص قیر رایگان به شهرداری تالش یکی از دلایل شرایط نامناسب آسفالت در تالش می باشد که از همه مسولین شهرستانی خواهشمندیم در جهت رفع موانع پیش روی کارخانه آسفالت در تالش شورای شهر را حمایت و همراهی کنند.

وی همچنین نبود کمربندی در شهر تالش و عبور خودروهای سنگین از محور ۲۰ متری را یکی دیگر از دلایل اصلی تخریب آسفالت این خیابان دانسته و با توجه به ترانزیتی بودن این مسیر، از رایزنی با مدیران راهداری و حمل و نقل استان جهت مشارکت در آسفالت خیابان ۲۰ متری خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.