تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
646 بازدید
کد خبر : 514

بیانیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش به مناسبت روز قدس

بیانیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش به مناسبت روز قدس
هنرمندان انجمن های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تالش ضمن تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهدای مقاومت به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، از عموم مردم مومن، خداجو و همیشه در صحنه شهرستان تالش دعوت می‌نماید تا با شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، جنایات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و تعرض به مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و با بزرگداشت باشکوه روز جهانی قدس حمایت همه‌جانبه خود از مقاومت مردم فلسطین و نفرت و انزجار خویش از جنایات رژیم اشغالگر قدس را به منصه ظهور برسانند و برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات مردم غیور شهرستان بیافزایند.

سلام بر قدس

ماه رمضان سال 1358 خورشیدی بود که خورشید درخشان آسمان انقلاب ایران، حضرت امام خمینی ( ره ) ، در پیامی سرنوشت ساز، آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند. از آن پس، همه ساله در آخرین جمعه ماه رمضان، شاهد راه پیمایی گسترده مردمی هستیم که با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر امریکا»، «امریکا عدوّالله» و «اسرائیل عدوّالله»، خواستار رهایی بیت المقدس از چنگال رژیم صهیونیستی می شوند و با حضور پرشور خویش، حمایت خود را از مردم فلسطین و مبارزات آنان تا آزادی قدس شریف اعلام می کنند. شرکت زنان و مردان روزه دار در این راه پیمایی عظیم، حمایت از انقلاب انتفاضه و تجدید بیعت با فرمان تاریخی امام خمینی ( ره ) است.

حضرت آیت اللّه خامنه ای(مدظله العالی) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در تاکید بر ضرورت مبارزه با اسرائیل می فرمایند: «هریک وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خانه مسلمین است. هر حاکمیتی غیر از حاکمیت فلسطین و حاکمیت مسلمین بر کشور فلسطین، حاکمیت غاصب است. حرف، همانی است که امام راحل عظیم الشأن فرمود: اسرائیل بایستی محو بشود… . بحث، بحث یهودی ستیزی نیست. مسئله، مسئله غصب خانه مسلمین است.

به همین مناسبت هنرمندان انجمن های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تالش ضمن تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهدای مقاومت به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، از عموم مردم مومن، خداجو و همیشه در صحنه شهرستان تالش دعوت می‌نماید تا با شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، جنایات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و تعرض به مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و با بزرگداشت باشکوه روز جهانی قدس حمایت همه‌جانبه خود از مقاومت مردم فلسطین و نفرت و انزجار خویش از جنایات رژیم اشغالگر قدس را به منصه ظهور برسانند و برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات مردم غیور شهرستان بیافزایند.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تالش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.