تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
552 بازدید
کد خبر : 769

دادستان مرکز استان از ترخیص 19 هزار تن روغن خوراکی خام از انبارهای بنادر استان خبر داد

دادستان مرکز استان از ترخیص 19 هزار تن روغن خوراکی خام از انبارهای بنادر استان خبر داد
سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان از ترخیص 19 هزار تن روغن خوراکی خام از انبارهای بنادر استان خبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان از ترخیص 19 هزار تن روغن خوراکی خام از انبارهای بنادر استان خب داد.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به نظارت قوه قضائیه بر فرآیند توزیع کالاهای اساسی اظهار داشت: دادستان های شهرستان های بندری استان  که بازرسی از بنادر و انبار ها را به  طور مستمر در دستور کار خود دارند در بازرسی های اخیر در بندر کاسپین با محموله بزرگ 19 هزار تنی روغن خام که توسط یکی از فروشگاه های بزرگ زنجیره ای کشور وارد شده مواجه شدند که باید یک بازه زمانی غیر ضرور را جهت ترخیص از بندر سپری می کرد.

وی با بیان اینکه دلایل قانونی جهت نگهداری روغن موجود نبوده است تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته و با بررسی اسناد، دستور قضایی ترخیص روغن جهت کارخانجات فرآوری این محصول صادر شد.

فلاح میری با توجه به نیاز مردم استان به این کالای اساسی و استقرار کارخانه های تولید روغن مایع بزرگ در گیلان پیشنهاد داد: با هماهنگی مدیرکل جهاد کشاورزی مقدار 5000 تن از این روغن جهت تامین نیاز مردم و جلوگیری از عملکرد سودجویان به کارخانجات گیلان اختصاص یابد.

وی در پایان به کسانی که با سوء استفاده از شرایط موجود قصد اخلال در فرآیند توزیع کالاهای اساسی در استان را داشته و به ارزاق عمومی مردم چشم طمع دارند هشدار داد: دستگاه قضایی با قاطعیت از حقوق مردم دفاع کرده و با اخلال گران امنیت و اقتصاد جامعه برخورد خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.