تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
988 بازدید
کد خبر : 845

داوطلبان تصدی کرسی شهرداری تالش چه کسانی هستند؟

داوطلبان تصدی کرسی شهرداری تالش چه کسانی هستند؟
رسول برهانی با اعلام اینکه تاکنون ۱۰ نفر بصورت رسمی دواطلب تصدی کرسی شهرداری تالش شده اند، از تمدید مهلت ثبت نام تا پایان ساعت اداری روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، پس از موافقت اعضای شورای شهر تالش با استعفای شهردار این شهر، هفته گذشته رئیس شورای شهر تالش در پیامی ویدئو یی از نخبگان، صاحب نظران و شخصیت‌های تاثیرگذار منطقه خواست تا در انتخاب و معرفی افراد توانمند به شورا کمک کنند، وی همچنین از داوطلبان خواست تا برنامه و درخواست خود را تا یک هفته به دبیرخانه این شورا تحویل دهند.

پس از آن ،طی روزهای گذشته شاهد اعلام آمادگی چهره های نام آشنایی هستیم که خبر از سخت و سنگین تر شدن رقابت میان داوطلبان شهرداری تالش می‌دهد.

در همین راستا رسول برهانی در گفتگو با خبرنگار آژیم، با اعلام اینکه تاکنون ۱۰ نفر بصورت رسمی دواطلب تصدی کرسی شهرداری تالش شده اند، گفت:با توجه به درخواست برخی داوطلبان، مهلت ارائه درخواست و برنامه داوطلبان تا پایان ساعت اداری شنبه (۱۴۰۱/۲/۱۷)تمدید شد.

در میان ثبت نام کنندگان چهره های نام آشنایی همچون جواد معیتی( شهردار سابق آستارا)،کوروش خداوردی زاده( عضو دوره سوم شورای شهر تالش)، سعید سلامی (معاونت منابع انسانی شهرداری تالش) و فرشید شفقی (شهردار اسبق حویق) به چشم می خورد.

اما بررسی های خبرنگار آژیم نشان می‌دهد با توجه به رایزنی برخی شخصیت های سیاسی و اعضای شورای شهر باید در روزهای پایانی منتظر حضور چهره های قدرتمند تری برای تصدی کرسی شهرداری شهر تالش باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.