تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
436 بازدید
کد خبر : 10143

چشم دولت انقلابی روشن؛

جذب فرزند فرماندار تالش در استانداری گیلان؟

جذب فرزند فرماندار تالش در استانداری گیلان؟
هر چند حضور برخی ها در تالش برای مردم این شهرستان آب نداشت ،اما گویا برای خیلی ها نان داشته است.

به گزارش آژیم ، تصویر فوق مربوط به همراهی فرزند دلبند فرماندار تالش با استاندار گیلان در افتتاح پروژه های شهرستان رضوانشهر می باشد.

متاسفانه شنیده می شود در سایه روابط و نفوذ سیاسی فرماندار تالش ،فرزندش در بخش حفاظت فیزیکی استانداری مشغول به کار شده است،تا یک بار دیگر شاهد بی عدالتی در حق جوانان گیلان باشیم.

عاشوری که در پاسخ به مطالبات و انتقادات جوانان تالش به عملکرد ضعیف وی،آنان را به سهم خواهی متهم کرده است،امروز پاسخ دهد که همراهی فرزندش با استاندار گیلان بر اساس کدام مسئولیت ، شایستگی ، توانمندی و سوابق انقلابی است؟

جناب فرماندار امروز مردم تالش خوب می دانند چه کسانی بدنبال سهم خواهی هستند و در این مدت به دنبال اشتغال نزدیکان و افراد مورد علاقه خود بوده اند.

همانطور که پیشتر گفته بودیم،کیا عاشوری یکی از فرمانداران متبوع و از هم محلی های اسدالله عباسی می باشد که همراهی فرزندش با استاندار گیلان شائبه های انتخاباتی بودن انتصاب عاشوری در تالش را بیش از پیش تقویت ‌کرده است.

هر چند حضور برخی ها در تالش برای مردم این شهرستان آب نداشت ،اما گویا برای خیلی ها نان داشته است.

پ.ن:اشتغال حق همه جوانان است،اما اینکه فرزندان نخبه و انقلابی شهرستان از بیکاری رنج ببرند و فرزندان مسئولین براحتی و یک شبه در سازمان های مختلف استخدام شوند، هیچ تناسبی با آرمان های انقلاب اسلامی و شعارهای دولت آیت الله رئیسی ندارد.

در همین راستا انتظار می رود جناب آقای مهندس کیا عاشوری فرماندار محترم تالش درباره حضور پسر دلبندشان در جلسات رسمی و همچنین همراهی ایشان با شخص فرماندار و استاندار در برنامه های رسمی با ماشین پلاک دولتی به مردم پاسخ دهید.

آیا جوانان دیگر هم می توانند تا این حد به مسئولین استانی نزدیک شوند و در جلسات حاضر شوند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.