تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
126 بازدید
کد خبر : 10236

به گیلان‌ سفر نکنید ‼️

به گیلان‌ سفر نکنید ‼️
غلامعلی نیک فهم با بیان اینکه جاده پونل - خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده، افزود: تردد خودرو‌ها در دیگر جاده‌های گیلان به ویژه جاده‌های کوهستانی با زنجیر چرخ در جریان است.

به گزارش آژیم ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: بارش شدید برف که از بامداد امروز در مناطق کوهستانی استان آغاز شده همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در برخی مناطق مانند خصیل‌ دشت املش به ۵۰ سانتی متر رسیده است.

غلامعلی نیک فهم با بیان اینکه جاده پونل – خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده، افزود: تردد خودرو‌ها در دیگر جاده‌های گیلان به ویژه جاده‌های کوهستانی با زنجیر چرخ در جریان است.

همچنین حسن یوسفی رئیس اداره راهداری املش از بارش ۵۰ سانتی متر برف در مسیر بلوردکان به خصیل دشت املش و بسته شدن این محور خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان همچنین از بارش خفیف برف در جاده‌های کوهستانی شهرستان‌های رودسر، رودبار و شفت خبر داد و به مردم استان و مسافران توصیه کرد: از سفر‌های غیرضروری در جاده‌های گیلان به ویژه جاده #اسالم – #خلخال، آستارا – #اردبیل و گردنه کوهین در جاده رشت – #قزوین به دلیل بارش برف و کولاک تا حد امکان خودداری کنند.

غلامعلی نیک فهم با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان‌های لاهیجان، سیاهکل، املش، فومن، شفت و رضوانشهر برف می‌بارد، گفت: شهروندان گیلانی و مسافران، برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به صورت شبانه روزی با تلفن مرکز مدیریت راه‌های گیلان ۱۴۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.