تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
131 بازدید
کد خبر : 10429

رئیس کل دادگستری گیلان در جمع علمای اهل سنت:

لزوم حفظ وحدت بین برادران اهل تسنن و تشیع

لزوم حفظ وحدت بین برادران اهل تسنن و تشیع
س کل دادگستری گیلان در جمع نخبگان و علمای اهل سنت تالش در حوزه علمیه محمدیه این شهرستان، بر ضرورت حفظ وحدت بین مسلمانان تاکید کرد.

به گزارش آژیم،حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در دیدار با نخبگان و علمای اهل سنت تالش در حوزه علمیه محمدیه این شهرستان ، با اشاره به تاکید پیامبر اسلام(ص) و بزرگان دین بر وحدت بین مسلمانان ، گفت : امام خمینی رحمت الله علیه همواره بر وحدت کلمه تاکید می‌کرد و به آن پایبند بود.

وی با اشاره به عفو گسترده مقام معظم رهبری ، افزود : این رفتار نشان دهنده همان سیره و رفتار مهربانانه مانند پیامبر اسلام است که علاوه بر آن که می‌بخشید برای امت طلب عفو هم می‌کرد.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا فرزندان مان را از محیط گرم خانواده جدا و خشم و خشونت را بین آن‌ها ترویج کند، گفت: دشمنان قصد دارند وحدت و انسجام ملی ما را خدشه دار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با انتقاد از افرادی که زمین‌های زراعی را با قیمت کمی از کشاورزان خریداری کرده و با تغییر کاربری غیرمجاز و ساخت ویلا، آن را به افراد غیربومی فروخته و ثروت هنگفتی را به دست می‌آورند ، گفت : مردم باید این افراد را به دستگاه قضایی معرفی کنند تا با آن‌ها برخورد قانونی شود.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گیلان با بیان اینکه این دیدار سومین نشست ریاست کل دادگستری گیلان با علما و نخبگان اهل سنت است، گفت: در این نشست پیرامون سیره نبوی و وحدت و رافت اسلامی بحث و تبادل نظر شد.
وی با اشاره به وحدت و همدلی بین اهل سنت و تشیع در گیلان ، افزود: ۲۲ بهمن هم نمادی از تحقق همدلی و وحدت بین اقشار و مذاهب مختلف در کشور بود.

آقای احمد آقایی افزود : در این نشست در خصوص تغییر کاربری ، حفظ منابع طبیعی و حفاظت از فرهنگ اصیل منطقه تالش که سرشار از غیرت مداری و اخلاق مداری است بحث و گفتگو شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.