تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
190 بازدید
کد خبر : 10445

استاندار در همایش ائمه جمعه با حضور نماینده ولی در گیلان تاکید کرد؛

بهره گیری از ظرفیت های نمازجمعه برای تقویت روند خدمات رسانی دولت و ارایه خدمت صادقانه به مردم

بهره گیری از ظرفیت های نمازجمعه برای تقویت روند خدمات رسانی دولت و ارایه خدمت صادقانه به مردم
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به ظرفیت های ارزشمند جایگاه نماز عبادی سیاسی جمعه در سطوح مختلف جامعه، تاکید کرد: با توجه به همدلی و هم افزایی موجود در گیلان باید بیش از پیش برای تقویت روند خدمات رسانی دولت و ارایه خدمت صادقانه به مردم از این ظرفیت مناسب بهره مند شد.

به گزارش آژیم،اسدالله عباسی ظهر امروز (چهارشنبه) در ششمین همایش ائمه جمعه که با حضور نماینده ولی در گیلان و امام جمعه رشت در دادگستری استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تریبون فرهنگی و آگاهی بخش نماز جمعه، بر لزوم بهره گیری از این فرصت جهت تقویت روند خدمات رسانی دولت و ارایه  خدمت صادقانه و بی منت به مردم تاکید کرد.

وی افزود: دولت در راستای مفاهیم ارزشمند منبعث از انقلاب اسلامی، خدمت به عموم ملت را وظیفه  خود می داند و برای تحقق این رسالت مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
دکتر عباسی در همین راستا به سفر اخیر رییس محترم جمهوری کشورمان به چین اشاره و اضافه کرد: هدف از این سفر، تبلور ظرفیت های اقتصادی و تجاری دو کشور در راستای بی اثر کردن نقشه های شوم دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی است.
وی اظهار کرد: متولیان فرهنگی و رسانه ایی نباید اجازه دهند این امر مهم از سوی رقبا و دشمنان این آب و خاک ،کم ارزش و کم اثر جلوه داده شود.
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با ارایه گزارشی از روند اجرا و اتمام مجموع طرح های عمرانی و عام المنغعه  نیمه تمام در مناطق مختلف استان گفت: در حال حاضر سیاست دولت مردمی و انقلابی و اولویت مهم استان در حوزه  اجرا، تلاش مجدانه برای اتمام طرح های نیمه تمام است و این روند تا پایان سال و در طول سال جدید با شدت هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت.
دکتر عباسی همچنین در گزارشی از شناسایی و آماده سازی 319 عرصه  سرمایه گذاری در مناطق مختلف گیلان با لحاظ ایجاد تعادل در روند توسعه منطقه ای خبر داد و افزود: در همین راستا تاکنون  ۲۱۹ مجوز بی نام برای تسهیل در روند جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در گیلان صادر شده است.
وی در ادامه  با بیان اینکه در دهه مبارک فجر امسال یک هزار و ۱۰۹ طرح عمرانی و عام المنفعه با سرمایه گذاری 4 هزار و 500 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده، بیان کرد: تلاش می شود طرح های افتتاحی هفته دولت در سال آینده به بیش از 7 هزار میلیارد تومان برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.