تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
769 بازدید
کد خبر : 1052

باز هم درگیری در شهرداری و شورای شهر اسالم

باز هم درگیری در شهرداری و شورای شهر اسالم
پیام های مردمی از درگیری میان شورا و شهردار اسالم حکایت دارد، چندی پیش نیز شهردار این شهر در پی درگیری با اعضای شورا استعفا داده بود که با مخالفت شورا مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، پیام های مردمی از درگیری میان عضو شورا و شهردار اسالم حکایت دارد، چندی پیش نیز شهردار این شهر در پی درگیری با اعضای شورا استعفا داده بود که با مخالفت شورا مواجه شد.

گویا درگیری بر سر جذب یک نیروی غیرقانونی خارج از شهر اسالم بوده است، که این امر با اعتراض یکی از اعضای شورا مواجه شده و کار به درگیری فیزیکی و…کشیده است.

در همین راستا سخنگوی شورای اسالم در تماس تلفنی با رسانه ها هرگونه درگیری را تکذیب کرده و چنین اختلافاتی بین اعضای شورا یا شهردار را امری عادی میداند.

محمد پرست موضوع نحوه واگذاری یک پروژه به شرکت خدماتی را بحث مورد نظر در میان شورا میداند،البته دو عضو دیگر شورا نیز سخنان وی را تایید کرده اند.

اما سامان صباحی عضو شورای شهر اسالم ،جذب نیروی غیر بومی و غیر قانونی را ناعادلانه دانسته و در گفتگو با رسانه‌ها می گوید:برخی اعضای شورا و شخص شهردار قصد دارند اقوام و بستگان خود را در شهرداری جذب نمایند که بنده به شدت مخالف می‌باشم

وی بحث امروز را نیز ناشی از مخالفتش با جذب رابطه ای نیرو در شهرداری میداند که موجب تنش و درگیری و فحاشی شهردار به او شده است.

شواهد نشان می‌دهد درگیری میان عضو شورا و شهردار جدی بوده و اظهارات برخی اعضا با هدف ایجاد آرامش در مجموعه مدیریت شهری اسالم باشد،متاسفانه فضای پرتنش مدیریت شهری در طول سالهای اخیر خسارت های سنگینی بر اعتماد عمومی و منطقه وارد کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.