تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
273 بازدید
کد خبر : 10669

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد:

ارائه خدمات رایگان برای هزاران نفر از بیماران سرطانی در مرکز شیمی درمانی تالش

ارائه خدمات رایگان برای هزاران نفر از بیماران سرطانی در مرکز شیمی درمانی تالش
افتتاح این مرکز علاوه بر بار سنگینی که از دوش هزاران نفر از بیماران و خانواده های تالشی بر خواهد داشت ،می تواند به مراجعین از شهرستان های همجوار نیز خدمات دهی کند

به گزارش آژیم، سالها بود که بسیاری از بیماران برای بهره مندی از خدمات شیمی درمانی باید به مرکز استان و یا استان های همجوار می رفتند.

این شرایط موجب شده بود که بیماران علاوه بر هزینه های گزافی که باید جهت تردد ، اسکان و بهره مندی از خدمات در استان ها یا شهرستان های دیگر متحمل می شدند،از لحاظ جسمی و روحی نیز متحمل فشار و رنج بسیاری شوند.

خوشبختانه با پیگیری های مدیر جوان شبکه بهداشت و درمان تالش و به همت خیرین شریف و دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ایام دهه فجر مرکز شیمی درمانی مجهزی در محل سابق بیمارستان شهید نورانی افتتاح شد ،تا بیماران با حضور در این مرکز از خدمات رایگان آن بهره مند شوند.

در همین راستا دکتر رستمی شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه در سامانه شبکه بهداشت تالش ۱۱۰۰ بیماران سرطانی ثبت شده است ،گفت :اما آمار واقعی بیماران سرطانی در این شهرستان بیشتر از این عدد می باشد ،زیرا بسیاری از افراد در این سامانه ثبت نام نکرده اند.

باید بدانیم که افتتاح این مرکز علاوه بر بار سنگینی که از دوش هزاران نفر از بیماران و خانواده های تالشی بر خواهد داشت ،می تواند به مراجعین از شهرستان های همجوار نیز خدمات دهی کند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.