تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
223 بازدید
کد خبر : 10899

هیچ دانش آموزی در مدارس رضوانشهر دچار مسمومیت‌ نشده است

هیچ دانش آموزی در مدارس رضوانشهر دچار مسمومیت‌ نشده است
ولیای دانش آموزان با شنیدن اخبار با مراجعه به برخی مدارس دانش آموزان خود را با خود بردند و مدیران نیز هیچ سخت گیری در این خصوص نکردند.

به گزارش آژیم،حمید بخشی در واکنش به شایعاتمطرح شده در زمینه مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس رضوانشهر اظهار کرد: آنچه برای ما اهمیت دارد این است که خانواده‌ها بدانند فرزندان آنها هم مانند فرزندان خودمان و نزد ما امانت هستند و تلاشمان بر این است که مشکلاتی برای دانش‌آموزان عزیزمان به وجود نیاید و توصیه‌های مختلفی به مدیران مدرس شده است که امنیت روحی و روانی خانواده‌ها دچار مشکل نشود

رئیس آموزش و پرورش رضوانشهر با اعلام اینکه هیچ دانش آموزی در مدارس رضوانشهر در هیچ مقطعی دچار مسمومیت‌ نشده است ،افرود: دلیل مراجعه چند نفر از دانش آموزان به مراکز درمانی به دلیل اضطراب و استرس ناشی از اخبار و شایعات بوده است.

وی در ادامه گفت: اولیای دانش آموزان با شنیدن اخبار با مراجعه به برخی مدارس دانش آموزان خود را با خود بردند و مدیران نیز هیچ سخت گیری در این خصوص نکردند.

بخشی در پایان افزود: والدین و دانش‌آموزان از توجه به اخبار کذب و شایعات که باهدف ایجاد دلهره، استرس و سلب اعتماد از محیط آموزشی در حال انتشار است پرهیز نموده و آرامش خود و فرزندان را حفظ کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.