تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۱
93 بازدید
کد خبر : 10978

پلمب یک موسسه پزشکی غیر مجاز در شهرستان رشت

پلمب یک موسسه پزشکی غیر مجاز در شهرستان رشت
مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شناسایی و پلمب یک موسسه پزشکی غیر مجاز به ارایه خدمات درمانی در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش آژیم،دکتر سید رشید میر فلاح- مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه در این خصوص اظهار داشت:در پی دریافت گزارش های مردمی، طی بازدید کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، یک موسسه پزشکی غیر مجاز به ارایه خدمات درمانی توسط افراد فاقد صلاحیت پلمب و پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

 دکتر میر فلاح افزود: در حال حاضر بازرسین حوزه نظارت بر درمان دانشگاه در حال بازرسی و رصد فعالیت مراکز درمانی، موسسات و مطب ها در استان می باشند از این رو با توجه به فعالیت مخفیانه افراد سود جو و فاقد صلاحیت از شهروندان عزیز گیلانی درخواست می شود در صورت مراجعه به مراکز درمانی فاقد پروانه و یا افراد مشکوک نسبت به اطلاع موضوع از طریق (سامانه ۱۹۰) و یا مراجعه حضوری به اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه اقدام نمایند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با آگاهی و همکاری مردم شریف استان با دانشگاه علوم پزشکی گیلان و گزارش دهی به موقع در برخورد با افراد فاقد صلاحیت در حیطه بهداشت و درمان،توقف فعالیت این دسته از افراد پزشک نما و غیر متخصص در استان را شاهد باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.