تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
218 بازدید
کد خبر : 11202

تقویت ارتباطات با همسایگان راهبرد دولت سیزدهم

تقویت ارتباطات با همسایگان راهبرد دولت سیزدهم
جمهوری اسلامی ایران با ۱۵ کشور هم مرز است و مرز‌های آبی و سواحل بسیار گسترده‌ای در دریای خزر، دریای عمان و خلیج فارس با سایر کشورها داریم که می توانیم با تقویت ارتباطات موفق باشیم.

به گزارش آژیم  ،امروز یکشنبه بیست و هشتم اسفند مهندس سید نادر صفوی میرمحله در آخرین جلسه شورای اداری سال 1401، ضمن تیریک فرارسیدن عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان با تقدیر و تشکر از زحمات یکساله مدیران و اعضای شورای تامین و ائمه جمعه و جماعات، شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان در امر خدمات رسانی و پیگیری مشکلات مردمی گفت: راهبرد و سیاست اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم، توسعه و تقویت ارتباطات با همسایگان و کشورهای پیرامونی است.

وی افزود: اهمیت تقویت روابط ایران با کشورهای منطقه در کنترل و کاهش اثرات تحریمی و اقتصادی آن، به وسیله ارتباط گرفتن با همسایگان میسر است که جزء راهبرد و سیاست اصلی دولت سیزدهم است و این موضوع مثبت، در حال پیشرفت است.

فرماندار رضوانشهر گفت: جمهوری اسلامی ایران با ۱۵ کشور هم مرز است و مرز‌های آبی و سواحل بسیار گسترده‌ای در دریای خزر، دریای عمان و خلیج فارس با سایر کشورها داریم که می توانیم با تقویت ارتباطات موفق باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان به اتفاقات اخیر کشور و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، در این راستا تصریح کرد:دعوای امروز دشمنان بر سر ایران قوی است ، لذا می‌طلبد با وجود شرایط ویژه و مشکلات اقتصادی همه در کنار هم باشیم چرا که مسیر حرکت درست و به سمت اصلاح امور است.

مهندس سید نادر صفوی میرمحله افزود: دشمن از اینکه ایران اسلامی در مسیر قدرتمند شدن قرار گرفته در هراس است و با سنگ اندازی و دشمنی به دنبال مانع تراشی است؛ اینکه امروز عده‌ای توسط همان دشمنان تحریک می شوند و در مقابل کشور قرار می گیرند و خسارت می زنند ناشی از بی اطلاعی آنها است.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین اشاره نمود و بیان داشت:لازمه موفقیت در جهاد تبیین به‌روزرسانی ابزارها در جنگ نرم است، لذا همه باید در جنگ نرم با استفاده از همه ظرفیت ها خصوصا دستگاه های فرهنگی شهرستان در حوزه جهاد تبیین تلاش کنیم و ابزارهای خود را به‌روز نمائیم.

رییس شورای اداری شهرستان رضوانشهر با اشاره به موضوع مهم حجاب گفت: امروز مسأله حجاب یک ضرورت شرعی و الزام قانونی مورد اتفاق آحاد جامعه ایرانی است که همه مدیران شهرستانی و کارکنان شاغل در ادارات باید به این مسئله مهم اهتمام ورزند.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه گفمتان دولت سیزدهم جناب آقای دکتر رئیسی یک گفتمان انقلابی، ارتباط مستقیم با مردم، تسریع در خدمات‌رسانی، توزیع عادلانه امکانات، مقابله با رانت و رفع تبعیض و کاهش فاصله طبقاتی است و با تاکید بر گره‌گشایی از مشکلات و خدمت خالصانه به مردم گفت: امروز فرصت خدمتگزاری برای مردم فراهم است و نتیجه تلاش شبانه‌روزی مدیران موجب افزایش اعتماد مردم به نظام و تقویت سرمایه اجتماعی خواهد شد.

صفوی به موضوع مهم تنظیم بازار اشاره نمود و گفت: در حوزه تامین کالاهای اساسی هیچ گونه مشکلی نداریم و طی یک ماه سال جاری حدود 22 تن گوشت منجمد سهمیه شهرستان دریافت و توزیع گردیده است.

وی با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم هر کسی قیمت کالاها را طبق خواست خود افزایش دهد، گفت: دستگاه‌های مسئول بر روند تامین نیازهای اساسی جامعه نظارت و در راستای برطرف کردن دغدغه‌های مردم با اجحاف‌کنندگان برخورد قانونی و قاطع داشته باشند.

وی همچنین بر تشدید نظارت و بازرسی ها بر بازار در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: برای تعادل در بازار شب عید، علاوه بر اینکه بازاریان در قیمت‌گذاری‌ها باید رعایت انصاف و وجدان را داشته باشند، مردم نیز باید پای کار بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی اصناف مراتب را اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخوردهای قانونی لازم با متخلفان صورت گیرد.

وی همچنین بر پالایش نانوایی ها از جهت بهداشت، کیفیت نان و مشتری مداری و … در جهت رضایتمندی مردم و مسافرین و میهمانان نوروزی تاکید کرد

فرماندار رضوانشهر به ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان اشاره تاکید کرد: با توجه به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی حتما نظارت ها از سوی دستگاه های متولی امر و همچنین بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی صورت گیرد.

صفوی همچنین تاکید کرد: شهرداران، بخشداران و دهیاران در سطح روستاها نسبت به پاک سازی وردوی شهرها و آماده نمون فضای شهر برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی اقدام نمایند و دستگاه های خدمات رسان نیز این آمادگی را داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.