تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
244 بازدید
کد خبر : 11349

نظارت میدانی مسئولین رضوانشهر :

بازدید نادر صفوی از سواحل شهرستان رضوانشهر

بازدید نادر صفوی از سواحل شهرستان رضوانشهر
فرماندار رضوانشهر به همراه اعضای شورای تامین با حضور در نوار ساحلی این شهرستان ضمن بازدید و قدردانی از اعضای ستاد خدمات سفر، در جریان نحوه خدمات رسانی به شهروندان و میهمانان نورزی قرار گرفت.

به گزارش آژیم،امروز یکشنبه سیزدهم فروردین سید نادر صفوی میرمحله در حاشیه این بازدید از تلاش و زحمات بی شائبه اعضای ستاد خدمات سفر و مردم فهیم و میهمان نواز این شهرستان که ستاد اجرایی خدمات سفر را در پیشبرد اهداف و برنامه ها و نحوه ارائه خدمات به خصوص در کسب رضایت و خشنودی مسافران، گردشگران ومیهمانان نوروزی یاری نمودند، قدردانی کرد.

وی همچنین بر ضرورت رعایت نظم اجتماعی و شئونات اسلامی و عفاف و حجاب در سواحل با هدف ایجاد محیطی مفرح و ایمن برای خانواده ها‌، تاکید کرد.

فرماندار رضوانشهر بر آماده سازی طرح های سالم سازی دریا از سوی شهرداران رضوانشهر و پره سر برای رفاه حال مسافران و شهروندان تاکید کرد و افزود: نوار ساحلی شهرستان ظرفیت بالا و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری‌، کارآفرینی و ایجاد اشتغال می باشد.

سید نادرصفوی با قدردانی از زحمات بخشدار مرکزی و دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور ایجاد بازارچه صنایع دستی و محصولات محلی در روستای شفارود گفت: ایجاد این چنین بازارچه ها می تواند در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال منطقه موثر باشد لذا دهیاران نوار ساحلی با هماهنگی بخشداران در این خصوص برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

فرماندار و رییس ستاد خدمات سفر رضوانشهر در ادامه با اشاره به روز طبیعت، گفت: کلیه پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان در روز_طبیعت با حفظ حرمت و شأنیت ماه مبارک رمضان آماده حضور مردم شریف استان و مسافران عزیز خواهد بود؛ از کلیه شهروندان و مسافرین فهیم انتظار داریم نسبت به برگزاری مناسب روز طبیعت تا قبل از افطار در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با رعایت موازین و شئونات اخلاقی و اسلامی اقدام نمایند و از هرگونه رفتار نابهنجار اجتماعی و فرهنگی و هنجار شکنی ،و رفتار خلاف شرع از جمله روزه خواری در معابر و اماکن عمومی خودداری نمایند.

رضوانشهر دارای 21 کیلومتر نوار ساحلی می باشد که هر ساله شاهد حضور مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور به این شهرستان می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.