تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
176 بازدید
کد خبر : 11379

مدیرکل ورزش استان گیلان اعلام کرد:

از شرایط غیر استاندارد بودن ورزشگاه‌ های گیلان عبور کرده‌ایم

از شرایط غیر استاندارد بودن ورزشگاه‌ های گیلان عبور کرده‌ایم
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت:ورزشگاه‌های عضدی، قایقران بندرانزلی، آستارا، پوریای ولی تالش و فومن همه دارای مشکلاتی بوده‌اند و باید بر رفع معضل همه آنها تمرکز کنیم.

به گزارش آژیم، جهانبخش آرمان طی مصاحبه ای با اشاره به عملکرد خود در طی یک سال گذشته، عنوان کرد: انتظاری که از بنده وجود داشت این بود که ظرف مدت یک سال همه مشکلات ورزش گیلان را برطرف کنم این اتفاق بسیار سخت است اما ما توانستیم از شرایط سخت غیر استاندارد بودن ورزشگاه‌ها عبور کنیم و اکنون برای تکمیل ورزشگاه‌ها گام برمی‌داریم.

وی تاکید کرد: ورزشگاه‌های عضدی، قایقران بندرانزلی، آستارا، پوریای ولی تالش و فومن همه دارای مشکلاتی بوده‌اند و باید بر رفع معضل همه آنها تمرکز کنیم.

ایشان در پاسخ به این سوال که ورزشگاه‌های گیلان شرایط برگزاری مسابقات در حال حاضر را دارند یا خیر، گفت: همه ورزشگاه‌های استان اعم از ورزشگاه‌های تیم‌های ملوان بندرانزلی، شهرداری آستارا، چوکای تالش و ورزشگاه سردار جنگل رشت برای برگزاری بازی مشکلی ندارند.

مدیرکل ورزش استان در پایان بازسازی اماکن ورزشی گیلان را از برنامه‌های اولویت دار اداره‌کل ورزش و جوانان برشمرد و بیان کرد: در سال گذشته ۴۷ سالن ورزشی در تمام شهرهای گیلان مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.