تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
120 بازدید
کد خبر : 11406

منادی سفیدان در تشریح نشست ویژه کمیسیون آموزش در خصوص علل تأخیر در پرداخت حقوق معلمان:

مقصران تأخیر در پرداخت حقوق معلمان در صحن علنی معرفی می‌ ‎شوند

مقصران تأخیر در پرداخت حقوق معلمان در صحن علنی معرفی می‌ ‎شوند
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن تشریح نشست ویژه امروز کمیسیون آموزش در خصوص موضوع علل تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه معلمان و معوقات رتبه بندی، گفت: مقصران تأخیر در پرداخت حقوق معلمان در صحن علنی معرفی می‎‌‌ شوند، ضمن اینکه بر اساس گزارش ارائه شده در نشست امروز در طول ایام عید، تمامی اعتبارات مربوط به رتبه بندی در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

به گزارش آژیم،علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست ویژه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری که به بررسی علل تأخیر در پرداخت حقوق معلمان و عدم اجرای صحیح قانون نظام رتبه بندی معلمان با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت آموزش و پرورش اختصاص داشت، عنوان کرد: با پیشنهاد رئیس مجلس شورای اسلامی، اولین دستور کار سه شنبه‌های نظارتی صحن مجلس به موضوع بررسی علل تأخیر در پرداخت حقوق معلمان اختصاص دارد که در همین رابطه اولین نشست کمیسیون آموزش نیز برای تدوین گزارشی در این رابطه برای ارائه به صحن تشکیل شد.

20 دقیقه پیش از شروع جلسه با استعفای وزیر آموزش و پرورش موافقت شد

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: 20 دقیقه پیش از شروع جلسه کمیسیون، خبر استعفای وزیر آموزش و پرورش در رسانه‌ها منتشر شد با این وجود نشست کمیسیون لغو نشد و مسئولان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه گزارش‌های خود را در این رابطه ارائه کردند.

فقط وزارت آموزش و پرورش مقصر نبوده است

وی ادامه داد: بررسی‌های کمیسیون آموزش حاکی از این است که قصور فقط از آموزش و پرورش نبوده بلکه سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی نیز در پرداخت دیرهنگام حقوق اسفندماه و معوقات رتبه‌بندی نقش داشتند.

منادی سفیدان یادآور شد: با این وجود، تمامی رقم‌های مورد بحث در تعطیلات نوروز پرداخت شد و برای ما جای سئوال بود که چرا این ارقام در پیش از شروع تعطیلات پرداخت نشده است.

وی تصریح کرد: همچنین کمیسیون آموزش مجلس معتقد است که تمامی معلمان باید به رتبه واقعی قید شده برابر قانون دست پیدا کنند و اگر این ارقام در سقف بودجه نبود نیز عنوان شود معوقات در آینده پرداخت خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.