تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
124 بازدید
کد خبر : 11452

فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

پلمب ۴۱ مغازه متخلف طی یک ماه گذشته در تالش

پلمب ۴۱ مغازه متخلف طی یک ماه گذشته در تالش
سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از بازدید ۷۰۶ واحد صنفی و پلمب ۴۱ مغازه متخلف طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی دقیق پلیس، کلیه واحدهای صنفی سطح شهرستان تالش مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

به گزارش آژیم،فرمانده انتظامی تالش از بازدید ۷۰۶ واحد صنفی و پلمب ۴۱ مغازه متخلف طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی اظهار داشت: با هدف تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی یک ماه گذشته در شهرستان تالش به مرحله اجرا درآمد.

وی در ادامه به بازدید از ۷۰۶ واحد صنفی در این مدت اشاره کرد و گفت: در این راستا ۴۱ واحد صنفی متخلف به علت‌ عدم رعایت قوانین و مقررات و برابر مفاد ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش هدف از اجرای این طرح را نظارت بر اصناف در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی دقیق پلیس، کلیه واحدهای صنفی سطح شهرستان تالش مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از تمامی مردم و متصدیان اصناف خواست هشدارهای لازم و تدابیر لحاظ شده در بحث رعایت مقررات را جدی بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.