تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
193 بازدید
کد خبر : 11601

توقف عملیات برداشت غیرمجاز شن و ماسه از مجاورت رودخانه خالکایی ماسال

توقف عملیات برداشت غیرمجاز شن و ماسه از مجاورت رودخانه خالکایی ماسال
اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال آماده دریافت اخبار و گزارش هر گونه تخلف شکار و صید،تخریب،آلودگی محیط زیستی از شهروندان می باشند. دوستداران حیات وحش و محیط زیست این شهرستان می توانند در طول شبانه روز گزارشات خود را به شماره تلفن ۴۴۶۵۱۳۸۰ اعلام نمایند.

به گزارش آژیم،باتلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست ماسال، از عملیات برداشت غیر مجاز شن و ماسه توسط دو متخلف در مجاورت رودخانه خالکایی شهرستان ماسال جلوگیری شد.

حمید سلطان خواه با اعلام این خبر گفت: طی عملیات گشت حفاطت از زیستگاه ها و پایش رودخانه ها، ماموران یگان حفاظت این شهرستان، به دو نفر متخلف که درحال برداشت غیر مجاز شن و ماسه از مجاور رودخانه خالکایی بودند برخورد نمودند که عملیات این تخلف متوقف و از ادامه برداشت غیرمجاز آنان جلوگیری شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست ماسال در پایان اظهار داشت : اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال آماده دریافت اخبار و گزارش هر گونه تخلف شکار و صید،تخریب،آلودگی محیط زیستی از شهروندان می باشند. دوستداران حیات وحش و محیط زیست این شهرستان می توانند در طول شبانه روز گزارشات خود را به شماره تلفن ۴۴۶۵۱۳۸۰ اعلام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.