تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
635 بازدید
کد خبر : 1187

چند گام تا احداث سینما در تالش

چند گام تا احداث سینما در تالش
نصرت فرهادی یکی از فعالین فرهنگی و هنری تالش و سرمایه گذار احداث سینما در این شهر می باشد که جهت رفع برخی موانع پیش روی این پروژه، نیازمند همراهی و حمایت مسولین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، احداث سینما در تالش یکی از مطالبات نسل جوان و فعالین فرهنگی و هنری و یکی از کاستی های شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر می باشد که تحقق آن نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

نصرت فرهادی یکی از فعالین فرهنگی و هنری تالش و سرمایه گذار احداث سینما در این شهر می باشد که جهت رفع برخی موانع پیش روی این پروژه، نیازمند همراهی و حمایت مسولین است.

در همین راستا صبح امروز طی دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش و سرمایه گذار احداث سینما در تالش با امام جمعه شهرستان، راهکارهای رفع موانع پیش روی این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

پروژه ساخت سینما در تالش از سال ۱۳۹۶ با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت و تشویق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آغاز شده است .

در همین راستا جلسات متعددی با حضور سرمایه گذار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش و همچنین مدیر و کارشناس فنی اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار شده است .

ساختمان مربوطه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیس بینی می شود با حمایت و مساعدت شهرداری تالش و رفع موانع پیش رو ،بزودی شاهد تجهیز این مکان باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش ایجاد گالری برای ارائه آثار هنرمندان ، سالن آمفی تئاتر برای اجرای هنرمندان و برگزاری همایش و غیره و همچنین شهر بازی برای کودکان از دیگر خدماتی عنوان کرد که در قالب این پروژه به شهروندان عزیز ارائه خواهد شد.

بهرام خوشحال ابراز امیدواری کرد که با وجود اعلام حمایت مسولین شهرستانی بویژه نماینده مجلس ،امام جمعه و فرماندار شهرستان و همچنین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.