تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
423 بازدید
کد خبر : 12054

کار هر کس نیست فرماندار تالش بودن؛

کیا می رود،کی می آید؟

کیا می رود،کی می آید؟
انتظار می رود استاندار گیلان فردی را به عنوان فرماندار تالش منصوب کند که سابقه اجرایی لازم در امور مدیریتی ،اجرایی و سیاسی را در کارنامه خود داشته باشد ،تا تجربیات تلخ فعلی تکرار نشود.

به گزارش آژیم، شنیده می شود بزودی شاهد تغییراتی در سطح فرمانداری های برخی شهرستان های گیلان بویژه شهرستان تالش خواهیم بود.

حال که یک بار دیگر زمزمه تغییر نماینده عالی دولت در تالش به گوش می رسد، استاندار گیلان باید فردی را به عنوان فرماندار تالش منصوب کند که سابقه اجرایی لازم در امور مدیریتی ،اجرایی و سیاسی را در کارنامه خود داشته باشد ،تا شاهد تکرار تجربیات تلخ فعلی نباشیم.

حقیقت اینست که اهمیت و حجم کاری فرمانداری تالش به دلیل پروژه های متعدد بر زمین مانده ،گستردگی و وجود صدها روستای کوهستانی و چالش های متعددی که در قالب این نوشته مجال گفتن آنها نیست، در حد معاونت استانداری می باشد

فارغ از اینکه چه کسی به عنوان فرماندار بعدی شهرستان منصوب خواهد شد ،او باید حداقل سابقه مدیر کلی و فرمانداری را در کارنامه خود داشته باشد تا ضمن آشنایی به ساختارهای سیاسی و وزارت کشور ،تجربه و تخصص کافی جهت پیگیری مشکلات و مطالبات بر زمین مانده مردم تالش را داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.