تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
117 بازدید
کد خبر : 12062

۴۵ نفر در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند

۴۵ نفر در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند
رئیس پلیس راه گیلان از فوت یک نفر در سوانح رانندگی در محورهای این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۵ نفر نیز در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند.

به گزارش آژیم، جاور صفاری شامگاه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اینکه گیلان به دلیل ظرفیت‌های گردشگری جزو استان‌های گردشگرپذیر کشور به شمار می‌رود، از ترافیک سنگین در محورهای اصلی گیلان خبر داد و اظهار کرد: به دلیل حضور مسافران در محورهای ورودی و خروجی استان گیلان، در این محورها تراکم ترافیک گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: تردد در بزرگراه آستانه به سمت لاهیجان – لنگرود و بالعکس، شهر رشت به سمت انزلی در محور تالش به سمت آستارا در محدوده پل خطبه‌سرا ترافیک پر حجم اعلام شده است.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به خروج مسافران در محدوده منجیل به رودبار و اینکه بر اساس نقشه‌ها و داده‌های آماری تردد در محدوده منجیل به رودبار پرحجم در جریان است، از فوت یک نفر در سوانح رانندگی در محورهای این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و تصریح کرد: ۴۵ نفر نیز در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند.

صفاری بیشترین عامل حوادث رانندگی را سرعت غیرمجاز عنوان و خاطرنشان کرد: رانندگان و مسافران در هنگام رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز و مکالمه با تلفن همراه در محورهای گیلان بپرهیزند. همچنین برای جلوگیری از حوادث مرگبار، حفظ آرامش در هنگام رانندگی توسط رانندگان ضرورت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.