تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
265 بازدید
کد خبر : 12092

پیگیری مشکلات مردمی به سبک فرماندار رضوانشهر

پیگیری مشکلات مردمی به سبک فرماندار رضوانشهر
فرماندار رضوانشهر به منظور رسیدگی به مشکلات مردمی با حضور در روستای رودسر بخش مرکزی گفت: مدیران با حضور میدانی خود در روستاها به صورت جهادی و انقلابی در راستای پیگیری و رفع مشکلات مردمی تلاش نمایند.

به گزارش آژیم، در راستای سیاست های دولت مردمی ایران قوی و حضور میدانی مدیران در روستاها و رسیدگی مشکلات مردم از نزدیک، مهندس سید ناد صفوی میرمحله با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران شهرستانی با حضور در روستای رودسر ضمن دیدار چهره به چهره با مردم از نزدیک مشکلات این روستا را مورد بررسی قرار داد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به سیاست های دولت مردمی جناب آقای دکتر رئیسی و تاکیدات استاندار محترم گیلان در رسیدگی به مشکلات مردمی به صورت حضور میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم، خواستار حضور میدانی مدیران در روستاها و پیگیری و رفع مشکلات مردمی به صورت جهادی و انقلابی شدند.

سید نادر صفوی با بیان اینکه رفع مشکلات روستاها را در گرو رعایت برخی الزام‌ها دانست و گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات برطرف شود همه باید پای کار باشیم، اینکه دهیار منتظر شورای اسلامی و بخشدار باشد مشکلی از مشکلات روستا برطرف نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه آن چیزی که بیش از همه برای حل مشکلات روستاها لازم است، همدلی و هماهنگی همه اداره‌ها و نهادهای مسئول می‌باشد، گفت: مدیران در خط مقدم عرصه خدمت رسانی قرار دارند، چون بیشترین ارتباط با مردم توسط آنها صورت می‌گیرد.

فرماندار رضوانشهر در این بازدید پس از شنیدن مسائل و مشکلات روستاها از زبان دهیار ، شورای اسلامی و اهالی روستا و بازدید میدانی از مشکلات روستا در حوزه های مختلف از جمله ترمیم آسفالت و بهسازی معابر راه روستایی، جدول گذاری نهر، تعویض شبکه برق ؛ دستورات لازم را جهت پیگیری و رفع موضوعات مطرح شده به دستگاه های اجرایی ذی ربط از جمله بخشداری مرکزی، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، برق و بنیاد مسکن با همکاری دهیاری و مشارکت مردمی صادر نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.