تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
128 بازدید
کد خبر : 12105

اجرای ۲۰۵ برنامه به‌مناسبت هفته بسیج کارگری در گیلان

اجرای ۲۰۵ برنامه به‌مناسبت هفته بسیج کارگری در گیلان
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات گیلان گفت: ۲۰۵ برنامه با رویکرد جهاد خدمت‌رسانی، امیدآفرینی و جهاد تبیین به مناسبت هفته بسیج کارگران در نقاط مختلف این استان به اجرا درمی‌آید.

به گزارش آژیم، عباس اسکندری امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بسیج کارگران در رشت اظهار کرد: برپایی میز خدمات جهادی و تخصصی در واحدهای تولیدی با حضور مدیران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک‌های عامل استان در راستای برطرف کردن مانع‌های تولید از مهمترین برنامه‌ها به مناسبت هفته بسیج کارگران در گیلان است.

وی در ادامه افزود: تهیه و توزیع پنج هزار و ۳۲۱ بسته کمک معیشتی از سوی واحدهای تولیدی گیلان و توزیع آن بین نیازمندان، مشارکت در ساخت و مرمت مسکن محرومان، پیگیری مطالبات کارگری و ایجاد نشاط در بین کارگران و کارفرمایان با برپایی مسابقه‌های فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌ها در جریان روزهای گرامی‌داشت این مناسبت است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات گیلان همچنین معاینه رایگان کارگران و کارفرمایان در شهرک‌های صنعتی، حضور کارگران بسیجی در شیفت ایثار که بدون دستمزد تلاش می‌کنند، تقدیر و تجلیل از حدود ۱۰۰ کارگر و کارفرمای نمونه، اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی نمونه و بازدید دانش‌آموزان از واحدهای تولیدی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

اسکندری با اشاره به شهدای جامعه کارگری یادآور شد: ۱۴ هزار نفر از کارگران در دوران دفاع مقدس جان خود را در راه نظام جمهوری اسلامی و گسترش فرهنگ انقلابی تقدیم کردند و به درجه والای شهادت رسیدند که در میان آنها ۴۱۸ شهید از استان گیلان بودند. کارگران اکنون نیز به عنوان رزمندگان جبهه اقتصادی در عرصه تولید و کار فعالیت دارند، همان فرهنگ شهدا را دنبال می‌کنند و در همان راستا رسالت و فرهنگ بسیجی کارگران گیلان به‌کارگیری نیروهای جوان و متخصص در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مورد تاکید مقام معظم رهبری، مبنی بر “مهار تورم، رشد تولید” است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اعضای بسیج کارگران گیلان همه تلاش خود را به‌کار خواهند بست تا مشکلات کارگران و کارفرمایان به کمترین میزان ممکن کاهش یابد و از سوی دیگر مانع‌های تولید نیز برداشته شود تا شاهد تحقق شعار سال در این استان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.