تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
200 بازدید
کد خبر : 12133

فرماندار رضوانشهر:

معطلی پروژه‌های مهم عمرانی شهرستان به بهانه بروکراسی اداری معنایی ندارد

معطلی پروژه‌های مهم عمرانی شهرستان به بهانه بروکراسی اداری معنایی ندارد
فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه در دولت مردمی معطلی پروژه‌های مهم عمرانی و خدماتی شهرستان به بهانه بروکراسی اداری معنایی ندارد، گفت: همه باید در جهت توسعه و عمران و آبادانی منطقه در راستای خدمتگزاری و رضایتمندی به مردم تلاش کنیم

به گزارش آژیم، سید نادر صفوی میرمحله در نشست با مدیر عامل برق منطقه ای گیلان که پیرامون اجرای پروژه مهم پست 63 به 20 کیلو ولت در محل دفتر فرمانداری برگزار شد، با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم و تاکیدات استاندار محترم گیلان مبنی بر تسریع در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی گفت: در دولت مردمی معطلی پروژه‌های مهم عمرانی و خدماتی شهرستان به بهانه بروکراسی اداری معنایی ندارد، لذا همه باید در جهت توسعه و عمران و آبادانی منطقه در راستای خدمتگزاری و رضایتمندی به مردم تلاش کنیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مدیرعامل برق منطقه ای گیلان، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دستگاه قضا و نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران استانی به منظور اجرای پروژه نصب پست 63 به 20 در این شهرستان گفت: نصب پست 63 به 20 کیلو ولت یکی از نیازهای ضروری این منطقه با هدف تقویت شبکه برق و رفع مشکل مردمی است که نیاز به تسریع در اجرای این پروژه می باشد.

فرماندار رضوانشهر افزود: این شهرستان داری یک پست 63 به 20 کیلو ولت می باشد که جواب گوی نیاز مشترکین برق نبوده و هر ساله خسارات زیادی به مردم شریف در این حوزه وارد می آید و نیاز مبرم به احداث پست جدید دارد.

همچنین مدیرعامل برق منطقه ای گیلان نیز در این نشست گفت: اجرای پروژه های برق منطقه ای در سطح استان گیلان با نگاه به آینده و پیش بینی های چندین ساله است.

مهندس بهمن داراب زاده در ادامه به نصب پست 63 به 20 کیلو ولت به منظور تقویت برق منطقه اشاره نمود و افزود: پیمانکار پروژه جهت نصب پست مشخص شده است و اجرای مسیر خط تغذیه این پست فشار قوی نیز به صورت کابل زمینی می باشد که نیاز به حمایت مسئولین استانی و شهرستانی برای رفع مشکل برق منطقه می باشد.

فرماندار رضوانشهر به اتفاق مدیر عامل برق منطقه ای گیلان از محل نصب و اجرای پست 63 به 20 کیلو ولت در روستای ساحلی تازه آباد رضوانشهر بازدید بعمل آوردند.

*شهرستان رضوانشهر دارای 42 هزار مشترک می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.