تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
193 بازدید
کد خبر : 12194

فرماندار رضوانشهر در نشست با دهیاران بخش پره سر:

دهیاران بازوی دولت در آبادانی روستاها هستند

دهیاران بازوی دولت در آبادانی روستاها هستند
فرماندار رضوانشهر در دیدار با دهیاران بخش پره سر گفت:دولت سیزدهم با نگاهی عالمانه، عادلانه، جهادی، مردمی، پرتلاش و با استفاده از نظرات معتمدین و نخبگان سعی در کاهش مشکلات و توسعه همه جانبه کشور دارد.

به گزارش آژیم، امروز شنبه نهم اردیبهشت سید نادر صفوی میر محله در نشست با دهیاران بخش پره سر که به منظور بررسی مشکلات بخش پره سر در محل بخشداری پره سر برگزار شد، با تبریک روز ملی شوراها با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم اظهار داشت: دولت سیزدهم با نگاهی عالمانه، عادلانه، جهادی، مردمی، پرتلاش و با استفاده از نظرات معتمدین و نخبگان سعی در کاهش مشکلات و توسعه همه جانبه کشور دارد.

وی به کارهای عقب مانده از دولت قبل اشاره نمود و اضافه کرد: دولت سیزدهم به صورت شبانه روزی پاسخگوی مطالبات مردم است؛ جناب آقای دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم تمام وقت خود را برای رفع مشکلات و توسعه کشور گذاشته‌ و لحظه ای از کوشش متوقف نمی شود.

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر مدیریت زمان در برنامه ها، افزود: با توجه به شرایط جامعه اگر می خواهیم به پیشرفت و توسعه برسیم باید به مشکلات مردم رسیدگی کرده و در حد توان در جهت رفع آنان ها تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان از زحمات دهیاران در امر خدمات رسانی به مردم و پیگیری مشکلات مردمی قدردانی کرد و بیان داشت: دهیاران بعنوان بازوان اجرایی دولت در مناطق روستایی، نقش مهم و بزرگی در عمران، آبادانی و پیشرفت مناطق روستایی دارند.

سید نادر صفوی میرمحله با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیک گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی به منظور دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد ضمن اقناع سازی و اطلاع رسانی، نسبت به شناسایی فروشگاه ها در سطح روستا به منظور دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی جهت ثبت نام در “سامانه شما” اقدام نمایند.

وی بیان داشت: اجرای این طرح روشی برای کنترل گرانی و تورم است و سیاست دولت در راستای اجرای این طرح، پوشش بیشتر در مناطق روستایی است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به مهم دانستن برنامه های ملی و مذهبی تاکید کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در مراسمات ملی و مذهبی و فرهنگی حضور فعال داشته باشند.

صفوی به موضوع مهم فصل زراعی 1402 اشاره نمود و افزود: دهیاران در کنار دیگر دستگاه های متولی امر و میراب شاگردها در راستای تامین آب مطمئن فصل زراعی با استفاده از همه ظرفیت ها تلاش نمایند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر در خصوص مطالبات مردمی از سوی دهیاران بخش پره سر در حوزه آب شرب، بازنگری طرح هادی، منابع طبیعی، برق، آسفالت و … گفت: در اولین فرصت جلسه ای با حضور مدیران مرتبط دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور پیگیری و رفع مشکلات در محل بخشداری پره سر برگزار خواهد شد.

در ابتدای این نشست ترندک بخشدار پره سر ضمن خیرمقدم خدمت فرماندار محترم، مطالبات مردمی در حوزه های مختلف بخش را بیان نمود و خواستار حمایت فرماندار و نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی جهت رفع مشکلات مردمی در این بخش شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.