تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
95 بازدید
کد خبر : 12238

با حضور مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی؛

از ۸۰ کارگر نمونه شهرستان تالش تجلیل شد

از ۸۰ کارگر نمونه شهرستان تالش تجلیل شد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:اگر تولید در کشور رونق پیدا کند ،شاهد اثرات مثبت آن در سایر ابعاد زندگی مردم از جمله مسکن،ازدواج و فرهنگ خواهیم بود.

به گزارش آژیم، همزمان با روز جهانی کار و کارگر ،از ۸۰ کارگر نمونه واحدهای صنعتی، کشاورزی ،تولیدی و همچنین شهرداری های شهرستان تالش با حضور مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گیلان تجلیل شد.

سیاووش آقاجانی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب و رئیس جمهور مشکل معیشت و اقتصاد را از مهمترین مسائل کشور می دانند،گفت:اقتصاد نابسامان می تواند سایر ابعاد زندگی مردم را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه مساله اقتصاد به تولید گره خورده است و می تواند کشور را از خام فروشی دور کند ،افزود:اگر تولید در کشور رونق پیدا کند ،شاهد اثرات مثبت آن در سایر ابعاد زندگی مردم از جمله مسکن،ازدواج و فرهنگ خواهیم بود.

آقاجانی حضور در جمع های کارگری،نشست های سه جانبه با کارگران و کارفرمایان، تقدیر از کارگران و کارفرمایان برتر و همچنین دیدار با مسئولین استانی و خانواده های شهدای کارگری را از جمله مهمترین برنامه های هفته کار و کارگر در گیلان عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.