تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
231 بازدید
کد خبر : 12341

امام جمعه تالش در تجمع حامیان حجاب در رشت:

دو قطبی‌سازی پدیده شومی است که دشمن به دنبال آن است

دو قطبی‌سازی پدیده شومی است که دشمن به دنبال آن است
مام‌ جمعه تالش با تأکید بر اینکه دو قطبی‌سازی پدیده شومی است که دشمن به دنبال آن است، افزود: این پدیده شوم و ناپسندی است، قطعاََ ایرانیان با هر سلیقه‌ای پشت این نظام ایستاده‌اند، دشمن نباید بتواند در جنگ شناختی به جامعه القا کند که در ایجاد دو قطبی موفق بوده که اینطور نیست.

به گزارش آژیم ،حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین مجتبی نورزاد در اجتماع مطالبه از مسؤولان جهت مدیریت و برخورد با ناهنجاری‌های عفاف و حجاب در رشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و حضور بابصیرت مردم رشت در این اجتماع اظهار کرد: همین‌ حضور نشان دهنده تحقق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب است که مردم ایران اسلامی در اقصی نقاط این خاک مقدس ارادتمند آرمان‌های شهدا هستند.

وی با بیان اینکه حضور با بصیرت مردم نشان‌دهنده عمق ارادت مردم گیلان به آرمان‌های مقدس معمار کبیر انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن همچنان در تحلیل خود سخت دچار اشتباه است، او زن و مرد ایرانی را نشناخته و نتوانسته تحلیل درستی از ملت همیشه در صحنه را بیان کرده و به آن برسد.

امام‌ جمعه تالش با تأکید بر اینکه دو قطبی‌سازی پدیده شومی است که دشمن به دنبال آن است، افزود: این پدیده شوم و ناپسندی است، قطعاََ ایرانیان با هر سلیقه‌ای پشت این نظام ایستاده‌اند، دشمن نباید بتواند در جنگ شناختی به جامعه القا کند که در ایجاد دو قطبی موفق بوده که اینطور نیست.

نورزاد با اذعان به حضور با بصیرت مردم گیلان و ایران در اجتماعات مختلف گفت: مردم گیلان و ایران همیشه صف خود را از صف دشمنان جدا کرده و مشت محکمی بر دهان دشمنانان این نظام وانقلاب نواخته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه نباید ذره‌ای تردید داشت چرا که انقلاب بزرگ اسلامی به اهدافش خواهد رسید و تمام فتنه‌ها را درهم خواهد پیچید، افزود: مگر امکان دارد سردار با اخلاصی همچون سردار شهید سلیمانی در دل شب برای این وطن غریبانه و مظلومانه خون جگر و قلبش بر زمین بریزد اما اهدافش روی زمین بماند؟

امام جمعه تالش با بیان اینکه خون شهید مقدس و اکسیر است، بیان کرد: یقیناََ این غیرت‌ها و شجاعت‌ها و ایثارگری‌ها مانند شهید الداغی، حرکت انقلاب را با سرعت بیشتری به پیش خواهد برد و به آرمان‌هایش نزدیک‌تر خواهد کرد.

نورزاد با اشاره به هدف حضور پرشکوه گیلانیان با بصیرت در اجتماع امروز تصریح کرد: متولیان فرهنگی، دولتمردان و کسانی که تریبون در اختیار دارند باید صدای مردم گیلان را بشنوند، مردم آمده‌اند تا بگویند در کنار فراجا و نیروی انتظامی عزیز و در کنار هر اراده‌ای که درصدد مقابله با بی‌عفتی است خواهند بود، مبادا مسؤولی تساهل کند که این تساهل خیانت به خون شهدا است.

وی با تأکید بر اینکه تساهل مسؤولان و متولیان موجب نارضایتی و پایمال شدن خون شهدا هست، افزود: قطعاََ خون شهدا یقه چنان مسؤولانی را خواهد گرفت، اندکی تغافل در امر عفاف و حجاب صدمات ویرانگری ارزانی کشور ما خواهد کرد.

امام جمعه تالش خطاب به مسؤولان و متولیان فرهنگی بیان کرد: مردم آمدند تا بگویند در میدان صحنه هستند، مردم با سلایق مختلف همواره نشان داده‌اند که پشت انقلاب هستند و هیچگاه در مطالبات خود گزینشی عمل نکرده‌اند، باید این صداها شنیده شوند، مردم اگر در بحث عفاف و حجاب مطالبه‌گرند در اقتصاد و مباحث معیشتی نیز مطالبه‌گرند.

نورزاد با گله‌مندی از عملکرد وزارت ارشاد در خصوص طراحی لباس و پوشاک بیان کرد: خانم‌های ما وقتی می‌خواهند یک لباس درخور خریداری کنند قادر نیستند لباس مورد نظر خود را لباس مناسبی تهیه کنند،از این رو از تمامی نهادها و مدیران مربوطه خواستاریم در این رابطه عملکرد درستی داشه باشند تا شاهد عرضه پوشاک نامناسب و دور از شأن در بازارهای ایران اسلامی نباشیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.