تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
155 بازدید
کد خبر : 12350

در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی تالش تاکید شد:

اخذ عوارض از تولید کنندگان زباله در روستا

اخذ عوارض از تولید کنندگان زباله در روستا
بخشدار مرکزی تالش از دهیاران خواست تا در زمینه جمع آوری پسماند و اخذ عوارض از تولید کنندگان زباله در روستا برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.

به گزارش آژیم،نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی تالش به ریاست بخشدار و با حضور روسای ادارات برق،سرپرست بنیاد مسکن و نماینده امور آب و فاضلاب شهرستان برگزار شد.

کاظم رزمی در این نشست با تاکید بر اینکه دهیاران باید در راستای حفظ امنیت در ورودی و خروجی روستاها دوربین های مدار بسته نصب کنند،اظهار کرد: نیازمندی های روستا توسط دهیاران در حوزه تاسیسات برق طبقه بندی و به اداره مربوط جهت برنامه ریزی و حل آنها ارائه شود.

بخشدار مرکزی تالش همچنین با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه دهیاران به مشکلات آب شرب و تشکیل شورای آب در روستاهایی که فاقد شبکه آب شرب می باشند ،خواستار اعلام فهرست پروژه های نیمه کاره در سطح روستاها توسط دهیاریها به اداره بنیاد مسکن تالش شد.

رزمی با بیان اینکه دهیاران باید گزارش وقایع و حوادث سطح روستاها را در اسرع وقت به بخشداری اعلام کنند،گفت: دهیاران در زمینه جمع آوری پسماند و اخذ عوارض از تولید کنندگان زباله در روستا برنامه ریزی های لازم را داشته باشند./خبرنگار:عزیز عاقبتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.