تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
362 بازدید
کد خبر : 12511

در واکنش به سخنان امام جمعه رشت؛

بجای اظهار بیزاری ،آغوش خود را به روی فرزندان انقلاب باز کنید

بجای اظهار بیزاری ،آغوش خود را به روی فرزندان انقلاب باز کنید
جناب آیت الله بدون ترس از اینکه رسانه ها چه خواهند نوشت، آغوش خود را به روی فرزندان انقلاب باز کنید،نسل جدید تشنه محبت و گفت‌و گو است،بایستید و با چالش های فرهنگی مواجه شوید ،با ترک جلسه مشکل حجاب حل نمی شود.

به گزارش آژیم، عزیز عاقبتی خبرنگار و فعال سیاسی در واکنش به سخنان آیت الله فلاحتی در مراسم اختتامیه تئاتر ایثار کودک و نوجوان در تالار مرکزی رشت در یادداشتی نوشت:

در شرایطی که این روزها دشمنان قسم خورده انقلاب از هر فرصتی به دنبال ایجاد دو قطبی در بین حاکمیت و مردم و همچنین ایجاد دوقطبی میان اقشار مختلف مردمی هستند، انتظار می روند بزرگان کشور بجای اظهار “بیزاری” از فرزندان انقلاب ،با اظهار شرمندگی آغوش خود را به روی نسل جدید باز کنند.

حضرت آیت الله فلاحتی ما باید شرمنده باشیم که نتوانسته ایم فرزندان خود را از شر توطئه ها و جنگ فرهنگی و رسانه ای دشمنان حفظ کنیم.

قطعا و حتما بی حجابی امری ناپسند است ،اما باید توجه داشت ریشه این رفتارها در کجاست و چه عواملی موجب ترویج آن شده اند،امروز بجای بیزاری از فرزندان انقلاب،باید از صدها مسئول ناکارآمد فرهنگی در سطح کشور و استان بیزار باشیم که کشور را در حوزه فرهنگ با چالش های مهمی مواجه کرده اند.

شما در گیلان نماینده رهبری هستید که افراد بی حجاب را فرزند خود می داند،مگر فراموش کرده اید که ایشان در روز چهارشنبه ۱۴ دیماه در دیدار با اقشار بانوان فرمودند: «آن کسانی که حجاب را به طور کامل رعایت نمی کنند، اینها را نباید به بی‌دینی و ضدّانقلابی متهم کرد و آنان را فرزندان و دختران خودمان خواند؟

یادی از سردار شهیدمان بکنیم،سردار قاسم سلیمانی را می گویم،همان سرداری که خیلی از همین جوانان و نوجوان در روز شهادتش اشک ریختند و امروز عکسهایش را پروفایل خود کرده اند و کلامش را آهنگ پیشوازشان.

همان سرداری که می گفت : « من اصلا قبول ندارم در بین بچه حزب اللهی ها بگیم این آدم با اون شکل و قیافست… ! همان دختر کم حجاب، دختر منه، دختر ما و شماست؛ نه دختر خاص من و شما اما جامعه ماست».

جناب آیت الله فلاحتی بدون ترس از اینکه رسانه ها چه خواهند نوشت، آغوش خود را به روی فرزندان انقلاب باز کنید،نسل جدید تشنه محبت و گفت‌ و گو است،بایستید و با چالش های فرهنگی مواجه شوید ،با ترک جلسه مشکل حجاب حل نمی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.