تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
295 بازدید
کد خبر : 12570

به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت؛

بهره برداری از مرکز دندانپزشکی دهستان خوشابر رضوانشهر

بهره برداری از مرکز دندانپزشکی دهستان خوشابر رضوانشهر
مرکز دندانپزشکی دهستان خوشابر رضوانشهر با حضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش آژیم،به مناسبت هفته سلامت امروز شنبه شانزدهم اردیبهشت مرکز دندانپزشکی دهستان خوشابر با حضور سید نادر صفوی میرمحله، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار رضوانشهر در آیین بهره برداری از این مرکز خدماتی درمانی گفت: از زمانی که صندلی خدمت در دولت مردمی در این شهرستان به ما واگذار شد، سعی کردیم در راستای سیاست های دولت سیزدهم با حضور میدانی خود به اتفاق مدیران در جمع مردم از نزدیک پیگیر رفع مشکلات آنان باشیم.

سید نادر صفوی افزود: با توجه به بازدیدی که از این مرکز داشتیم و قولی که به مردم دهستان خوشابر در خصوص تجهیز این مرکز درمانی داده بودیم، در اولین گام با حضور دکتر عباسی استاندار محترم گیلان و حمایت های نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی مرکز خدمات جامع سلامت این دهستان به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: در راستای تجهیز این مرکز با توجه درخواستی که از استاندر محترم گیلان داشتیم، ایشان دستور تجهیز مرکز دندانپزشکی در این حوزه درمانی را برای خدماتی رسانی بهینه به مردم شریف منطقه به دانشگاه علوم پزشگی گیلان صادر نمودند، که امروز به بهره برداری رسید، این یکی از خدمات نظام و دولت سیزدهم به مردم این شهرستان می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: این مرکز با هدف ارایه خدمات درمانی به اهالی روستای خوشابر و روستای همجوار راه اندازی و آماده ارائه خدمات رسانی به مردم منطقه گردید که برای راه اندازی این مرکز حدود 500 میلیوین تومان هزینه شده است.

در ادامه فرماندار رضوانشهر به اتفاق دیگر مسئولین از بخش های مختلف مرکز خدمات درمانی جامع سلامت خوشابر بازدید کرد و در جریان نحوه خدمات رسانی به مردم قرار گرفت.

لازم به ذکر است دهستان خوشابر دارای 3477 نفر جمعیت می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.