تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
154 بازدید
کد خبر : 12613

در راستای طرح مسیر سبز _ایران پاک انجام گرفت ؛

برگزاری جشنواره محیط زیستی” بذر تا نهال و شهر پاک ” در شهرستان مرزی آستارا

برگزاری جشنواره محیط زیستی” بذر تا نهال و شهر پاک ” در شهرستان مرزی آستارا
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستارا از برگزاری جشنواره محیط زیستی” بذر تا نهال و شهر پاک” در راستای طرح مسیر سبز _ایران پاک در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش آژیم، محمد رضا سلامی ریک با اشاره به برگزاری اولین جشنواره بذر تا نهال و شهر پاک با موضوع حفاظت از آب و خاک و مدیریت پسماند در آستارا اظهار کرد: بیش از ۲۰۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان علاقمند به محیط زیست در این مراسم حضور داشتند.

سرپرست اداره محیط‌ زیست آستارا با بیان اینکه این جشنواره در راستای طرح «مسیر سبز _ ایران پاک » و با هدف ترویج فرهنگ حفظ محیط‌ زیست ، آشنایی دانش آموزان و شهروندان با مفاهیم مدیریت پسماند ، مشارکت در طرح تفکیک زباله از مبداء در طرح گردشگری سفیر امید آستارا برگزار شد ،افزود:
آشنایی دانش آموزان با مفاهیم محیط زیست ، اجرای مسابقه ،طنز و موسیقی، همچنین برگزاری نمایشگاه نقاشی‌ کلاژ طبیعی از برنامه های این جشنواره بود.
این جشنواره در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت با همکاری اداره حفاظت محیط زیست و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و آموزش و پرورش شهرستان آستارا و با مشارکت و سرمایه گذاری شرکت امیران پاک ایرانیان بر گزار گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.