تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
229 بازدید
کد خبر : 12735

دکتر آشوبی در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران طوالش خبر داد:

اخذ مجوز MRI تالش/ خدمات مرکز شیمی درمانی تالش مستمر می‌شود

اخذ مجوز MRI تالش/ خدمات مرکز شیمی درمانی تالش مستمر می‌شود
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اخذ مجوز MRI در تالش و همچنین ارائه خدمات مرکز شیمی درمانی تالش به‌صورت مستمر خبر داد.

به گزارش آژیم ،از رشت، دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران شهرستان تالش با اشاره به قطب‌بندی گیلان به مناطق سه‌گانه، اظهار کرد: گیلان را به قطب درمانی شرق، غرب و شمال تقسیم کردیم تا خدمات درمانی مطلوب به مردم ارائه و از تمرکز درمانی در مرکز، پرهیز شود.

وی به بخشی از مزیت‌های قطب‌بندی مناطق گیلان در بخش درمان اشاره کرد و گفت: تقویت قطب‌های درمانی از مهم‌ترین سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که با تخصیص تجهیزات پیشرفته و پزشکان متخصص محقق می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه اقدامات خوبی در قطب غرب گیلان ازجمله تالش و آستارا آغاز شده، افزود: مجوز راه‌اندازی MRI در تالش عملاً اخذ و پیش‌پرداخت اولیه آن نیز انجام‌شده تا مردم آن مناطق ناچارا به مرکز استان جهت سیر درمانی ارجاع نشوند.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی‌ها در نظام سلامت به‌ویژه در شهرستان تالش، گفت: ضعف‌ها و دغدغه‌های مدیریتی بعضاً در بخش‌هایی از نظام سلامت شهرستان تالش وجود دارد که اقدامات اولیه برای یکپارچه‌سازی مدیریت آن منطقه انجام‌شده تا مردم از خدمات بهداشت و درمان نهایت بهره را ببرند.

دکتر آشوبی همچنین به خدمات شیمی‌درمانی در تالش اشاره کرد و افزود: مرکز شیمی‌درمانی در تالش در دستور کار قرارگرفته و در تلاشیم تا در آینده نزدیک به‌صورت دائمی این مرکز فعال و به مردم منطقه خدمت کنند.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌هیچ‌وجه دنبال فضاسازی و ورود به حاشیه‌های غیرمتداول نیست، تصریح کرد: خادمان مردم در نظام سلامت گیلان هیچ شأنیتی جز خدمت به مردم برای خود قائل نیستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان یکی از مرزهای مشخص دانشگاه علوم پزشکی گیلان را مقابله با تعارض منافع دانست و گفت: تمام‌وقت در خدمت مردم هستم و به همین منظور به تمام‌وقت جغرافیایی تبدیل وضعیت شده‌ام تا دائماً در خدمت مردم و نظام سلامت استان باشم.

دکتر آشوبی توسعه مشارکت در برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت را یکی از رویکردهای مهم در دوره کنونی برشمرد و خاطرنشان کرد: تعامل بسیار خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نیروهای مسلح، تأمین اجتماعی و بخش خصوصی در راستای برقراری عدالت و توسعه نظام سلامت استان آغاز شده که نمونه آن پیگیری برای مجوز بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی نیروی زمینی سپاه در لنگرود و یا موافقت اولیه برای صدور مجوز فعالیت خدمات درمانی تأمین اجتماعی در بیمارستان طاهری تالش است.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.