تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
185 بازدید
کد خبر : 12750

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان:

مدیران تا ۱۹ خرداد مهلت استعفا برای داوطلبی در انتخابات مجلس را دارند

مدیران تا ۱۹ خرداد مهلت استعفا برای داوطلبی در انتخابات مجلس را دارند
مطابق تبصره ۶ ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی وزارت کشور موظف است هفت ماه قبل از ثبت نام از داوطلبان مراتب را جهت استعفا مشمولین موضوع ماده ۲۹ قانون از طریق رسانه های گروهی به آگاهی عمومی برساند.

به گزارش آژیم، جواد شفیعی ثابت مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بنا بر اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور که نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ منتشر شد زمان و مشمولین استعفا بمنظور داوطلبی در انتخابات مجلس معین گردید.

وی افزود: مطابق تبصره ۶ ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی وزارت کشور موظف است هفت ماه قبل از ثبت نام از داوطلبان مراتب را جهت استعفا مشمولین موضوع ماده ۲۹ قانون از طریق رسانه های گروهی به آگاهی عمومی برساند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان، تصریح کرد: در اجرای این قانون ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره یک را صادر و مطابق این اطلاعیه مدیران و مسئولین مشمول موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی لازم‌ است تا تاریخ ۱۹ خرداد از سمت خود استعفا داده و این استعفا مورد پذیریش مقام مافوق قرار گرفته باشد.

شفیعی ثابت افزود: تاریخ ثبت نام از ۱۹ تا ۲۵ آذر ماه سال جاری به مدت هفت روز می‌‌باشد و امیدواریم بر اساس چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری شاهد حضور باشکوه مردم در تعیین منتخبان خدمتگذار در مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی از برنامه ریزی جهت شروع به کار ستاد انتخابات استان گیلان خبر داد و گفت: طی هفته‌های آینده پس از ابلاغ وزارت کشور ستاد انتخابات استانداری شروع بکار خواهد کرد و در تعامل خوبی که با شورای نگهبان وجود دارد، با همراهی همه مردم و مسئولین با سرلوحه قراردادن قانون، شاهد برگزاری یک انتخابات موفق که همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز می باشد، خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.