تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
228 بازدید
کد خبر : 12753

یادداشت| همایش تبیین نقش رسانه در جهاد تبیین- بایدها و نبایدها

یادداشت| همایش تبیین نقش رسانه در جهاد تبیین- بایدها و نبایدها
یکصدایی و تکرار بیان مشکلات و پیگیری آنها از طرف مسئولان شهرستانی ، قطعاً پیامدهای خوشایندی برای مردم خواهد داشت.

به گزارش آژیم، برگزاری همایش نقش رسانه ها در جهاد تبیین به همت تنی چند از اصحاب رسانه تالش با حضور مدیرکل دادگستری استان و مسئولین ارشد شهرستانی برگزار گردید که فارغ از آنچه که می توان بعنوان نتیجه و خروجی آن مورد تحلیل و بررسی قرار داد ، دارای ابعاد مهم دیگری نیز بود.

چه آنکه خروجی و نتایج بدست آمده از این همایش باید در آینده و توسط ادارات و حوزه های زیربط و بالاخص مردم، مورد ارزیابی قرار گیرد.

اما آنچه که می توان از برگزاری چنین همایشی در این سطح عالی بدان دست یافت، این ادعاست که می توان بر عزم همه مسئولین ارشد شهرستان و استان برای حل مسائل منطقه و شهرستان صحه گذاشت،امری که به دلایل مختلف تاکنون در این سطح از هم‌افزایی و همکاری، دیده نشده بود.

و امر مبارک دیگر استقبال چشمگیر خوده مدیرکل محترم دادگستری کل استان از مطالبه گری و انتقاد حتی بدون تشریفات مرسوم!- بود. قطعا سرایت چنین روحیه ای در بین مسئولین، فرصت کار بیشتر و تملق گویی های کمتری را به همراه داشته و متعاقب آن، سبب امیدواری و دلگرمی مردم می گردد.

از دیگر نکات مثبت این همایش، می توان به مطالبه‌گری های صریح امام جمعه معزز و نماینده محترم مردم شریف شهرستان اشاره کرد که دغدغه‌های مردم را در حضور مسئولین ارشد استانی، بیان نمودند. یکصدایی و تکرار بیان مشکلات و پیگیری آنها از طرف مسئولان شهرستانی ، قطعاً پیامدهای خوشایندی برای مردم خواهد داشت.

امروز در شهرستان تالش نقطه عطفی از مردم سالاری دینی مشاهده گردید، قطعاً تکرار این رویه و افزایش حضور مسئولان میان مردم و درمیان گذاشتن بدون واسطه دغدغه های ایشان، امر گرانبهایی ست که بر عزت و اعتبار کشور و مردم و مسئولین خواهد افزود و نام ایشان را بر تارک قلب مردم جاودانه خواهد نمود…‌

مرتضی رضوانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.