تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
337 بازدید
کد خبر : 12756

با رضایت صاحبان ملک به شرط دریافت زمین از منابع طبیعی:

بازگشایی مجموعه ورزشی شهید زمانیان تالش

بازگشایی مجموعه ورزشی شهید زمانیان تالش
رئیس کل دادگستری گیلان در همایش "نقش رسانه در جهاد تبیین"دستور لازم جهت حل مشکلات سالن های ورزشی با رضایت صاحبان ملک را صادر کرد تا ظرف مدت چهار ماه در قبال ملک مذکور، زمین از منابع طبیعی به آنان تحویل داده شود.

به گزارش آژیم به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان در نشست نقش رسانه در جهاد تبیین اظهار داشت: امروزه باید با بهره‌گیری از شیوه های نوین، تولید محتوا کرده و آن را منتشر نماییم.
وی با بیان اینکه فطریات انسان بر پایه اخلاقیات بنا نهاده شده است گفت: اخلاق نیز از مقوله زیبایی است و هیچ انسانی نیست که زیبایی و روشنایی را نپسندد.
رییس شورای قضایی استان در ادامه تصریح کرد: فطرت ما زیبا پسند است و از زشتی و پلشتی گریزان است.
وی هدف از ارسال پیامبران را جلوه‌گر نمودن مکارم اخلاق و رشد فطرت انسان ها دانست و افزود: رسولان الهی برای رساندن انسان به کمال و زیبایی مبعوث شدند.
این مقام ارشد قضایی با تبیین نقش رسانه های بیگانه در جهت دهی فکری به جامعه ابراز داشت: آنان واقعه ای دروغین را خلق کرده تا مردم را از حقیقتی که در اجتماع جریان دارد غافل کنند و اختیار عقل و فکر آنان را به دست گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی خاطر نشان کرد: رسالت اصلی و الهی رسانه باید خارج کردن انسان ها از ظلمات به نور باشد تا در پرتو نور حقیقت راه و صراط حقیقی را نمایانگر‌ سازند.

رئیس کل دادگستری گیلان حل مشکلات مربوط به بیمارستان طاهری تالش را ضروری دانست و افزود: در اسرع وقت نشستی در مرکز استان با حضور مسئولین شهرستان و استانی برگزار تا تمهیدات لازم برای بازگشایی بیمارستان در جهت حل مشکلات درمان و اشتغال کارکنان بیمارستان اتخاذ گردد.

رئیس شورای قضایی استان احداث اسکله تالش را امری ضروری دانست و اظهار داشت: با راه اندازی و حمایت از سرمایه گذار و با نظارت دستگاه قضایی، آورده ارزی برای کشور و استان ایجاد شده و بستری برای اشتغال جوانان بومی فراهم می گردد.

وی در پایان دستور لازم جهت حل مشکلات سالن های ورزشی با رضایت صاحبان ملک را صادر کرد تا ظرف مدت چهار ماه در قبال ملک مذکور، زمین از منابع طبیعی به آنان تحویل داده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.