تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
175 بازدید
کد خبر : 12778

در نشست مجمع نمایندگان استان با رئیس کل دادگستری گیلان مطرح شد:

در تبیین دستاوردها و عملکرد نظام اسلامی در فضای مجازی خوب عمل نکرده ایم

در تبیین دستاوردها و عملکرد نظام اسلامی در فضای مجازی خوب عمل نکرده ایم
نشست مجمع نمایندگان استان با حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان و تعدادی از مسئولان قضایی استان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش آژیم، نشست مجمع نمایندگان استان با حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان و تعدادی از مسئولان قضایی استان صبح امروز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اهمیت و نقش رسانه در دنیای کنونی و استفاده ابزاری دشمنان از این فرصت برای تبلیغات سوء علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما در تبیین دستاوردها و اقدامات مثبت و عملکرد نظام اسلامی در فضای مجازی نتوانستیم به خوبی عمل نماییم.

وی با استناد به گفتار شهید مطهری در این خصوص که آیا نمایندگی مجلس حق است یا تکلیف؟ گفت: کسی که بدون توجه به درد و مشکلات مردم و ایجاد راهکار برای برون رفت مشکلات صرفا به منافع و امتیازات برای خود و دوستان خود فکر می کند، این شخص نمایندگی مجلس را حق می پندارد در حالی که نمایندگی مجلس تکلیف است؛ تکلیف برای دردمندی و رفع مشکلات و معضلات مردم.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر اینکه تمام اولویت های استان را باید با نگاه واحد در نظر بگیریم تصریح کرد: نمایندگان مجلس نباید فقط به حوزه انتخابیه خود نظر داشته باشند بلکه باید با دید و نگاهی جامع، مصلحت و آینده استان را لحاظ کرده و در نتیجه مطالبات آنان نیز در همین راستا باشد.

وی با انتقاد از اجرایی نشدن کامل یکپارچه سازی شالیزارهای برنج افزود: 238 هزار هکتار شالیزار برنج در استان گیلان وجود دارد که به دلیل عدم یکپارچه سازی از آب کافی برای کاشت برخوردار نبوده و مصرف سم و کود آنان نیز امسال حدود 117 درصد افزایش داشته وعلاوه بر این اجرت کارگر و سایر هزینه های کشاورزان باعث می شود قیمت تمام شده برنج در سال آینده افزایش زیادی داشته باشد.

این مقام ارشد قضایی به نمایندگان مجلس توصیه کرد: ابتدا شناخت خود را به استان گیلان در حوزه های مختلف بالا برده و سپس اولویت های آن را مشخص نمایند و در همان راستا اقدام نمایند و نیز سازمان های متولی را ملزم نمایند تا به تکالیف خود در این امور عمل کنند.

وی در پایان یادآور شد: نمایندگان مجلس باید گروهی علمی و پژوهشی در استان داشته باشند تا با حضور اساتید و نخبگان استان مشکلات و اولویت ها و سایر مسایل استانی را شناسایی نموده و برای رسیدگی و مطالبه گری در اختیار نمایندگان قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.