تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
180 بازدید
کد خبر : 12783

اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص بازی چوکای تالش و شمس آذر قزوین ؛

محرومیت چوکا از میزبانی در تالش

محرومیت چوکا از میزبانی در تالش
تیم چوکا تالش به دلیل ورود هوادار تیم به زمین بازی، پرتاب بطری آب زمین از سوی تماشاگران منتسب و مسئول شناخته شدن در نیمه تمام ماندن مسابقه به دلیل عدم وجود امنیت در ورزشگاه، به دو جلسه محرومیت از بازی در ورزشگاه خانگی و بازی در ورزشگاهی داخل استان گیلان به تشخیص سازمان لیگ و بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفر در این مسابقه و پرداخت 510 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد

به گزارش آژیم،دیدار اخیر تیم های چوکا تالش و شمس آذر قزوین برگزار و نیمه تمام ماند.

بر همین اساس با اعلام کمیته انضباطی از سوی جهانگیر عسگری، سرمربی تیم چوکا تالش تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری که منجر به اخراجش شد رخ داد. وی به 4 جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

حمید عسگری، هوادار منتسب به تیم چوکا تالش به دلیل ورود به زمین مسابقه و ایراد ضربه بدنی عمدی به داور مسابقه و تکرار تخلفات با توجه به مسابقه 16 فروردین ماه برابر سایپا، به یکسال محرومیت از ورود به محل برگزاری مسابقات تیم مربوطه با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت با صدور این رای از دستور موقت صادره رفع اثر می شود. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم چوکا تالش به دلیل ورود هوادار تیم به زمین بازی، پرتاب بطری آب زمین از سوی تماشاگران منتسب و مسئول شناخته شدن در نیمه تمام ماندن مسابقه به دلیل عدم وجود امنیت در ورزشگاه، به دو جلسه محرومیت از بازی در ورزشگاه خانگی و بازی در ورزشگاهی داخل استان گیلان به تشخیص سازمان لیگ و بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفر در این مسابقه و پرداخت 510 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد، این رای قابل تجدید نظر است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.