تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
346 بازدید
کد خبر : 12790

یادداشت | عزیز عاقبتی

اخبار ضد بهداشتی برای درمان زخم های سیاسی

اخبار ضد بهداشتی برای درمان زخم های سیاسی
بزودی با همدلی مسئولین شهرستانی و استانی و حمایت قاطع دستگاه قضایی وضعیت بیمارستان خصوصی طاهری که به دلیل کوتاهی مسئولین وقت در انعکاس موضوع به مسئولین بالادستی هم اکنون تعطیل می باشد، تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش آژیم، عزیز عاقبتی خبرنگار و فعال سیاسی در یاداشتی نوشت:

این روزها برخی رسانه های محلی تالش در حالی برای مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان اشک تمساح میریزند که پیش از این با دسته گل و شیرینی به محضر مدیر سابق این حوزه می رسیدند.

کسانی که تنها افتخارشان در این حوزه تلاش برای تخریب و سخت کردن شرایط کار برای یکی از دلسوز ترین و شریف ترین پزشکان منطقه است،پس از استعفای دکتر رحمانی چرا دیگر از آشفته بازار بیمارستان شهید نورانی سخنی بر زبان نمی آورند؟

بنظر می رسد اقدامات ارزشمند و مهم مدیر جوان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و عزم جدی دکتر رستمی برای تغییر برخی مدیران ناکارآمد در حوزه درمان، آشوبی در دل برخی عزیزان انداخته است که برای بقا دست به دامن زمین و زمان شده اند.

چند نفری که این روزها پس از ناکامی دوستانشان در دیدار با دکتر و وکیل و حاج آقا برای حفظ صندلی مدیریت بیاد مشکلات بیمارستان شهید نورانی افتاده اند،خوب است از پرداخت قسط اول خرید دستگاه ام آر آی بیمارستان شهید نورانی نیز برای مردم تالش بگویند.

هر چند برخی ها چشمی برای دیدن اتفاقات خوب در تالش بزرگ ندارند، اما پیشنهاد میکنم حداقل گوش خود را به درد و دل های بیماران در مورد افتتاح مرکز شیمی درمانی بسپارند، و یا اینکه لحظاتی پای صحبت های مردم عزیز جوکندان پس از افتتاح مرکز اورژانس جاده‌ای در این دهستان بنشینند.

قطعا این پایان راه نیست و بزودی با همدلی مسئولین شهرستانی و استانی و حمایت قاطع دستگاه قضایی وضعیت بیمارستان خصوصی طاهری که به دلیل کوتاهی مسئولین وقت در انعکاس موضوع به مسئولین بالادستی هم اکنون تعطیل می باشد، تعیین تکلیف خواهد شد تا شاهد ارتقا و افزایش زیر ساخت های درمانی برای مردم عزیز تالش باشیم.

قطعا نادیده گرفتن مشکلات و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان تالش چیزی جز خیانت نیست،اما بی شک ندیدن و کمرنگ کردن اقدامات مثبت و مهم انجام شده در طی ماههای اخیر خیانت بزرگتری در حق مردم تالش است که گناهش با هزاران رکعت نماز شب هم پاک نخواهد شد.

آنچه در چند ماه گذشته در تالش رخ داده است ،نشان می دهد که با تغییر برخی رویکردها و دوری از جو مسموم حاکم بر فضای سیاسی شهرستان و استفاده از ظرفیت نخبگان تالش می توان گره های کور بسیاری از منطقه باز کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.