تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
105 بازدید
کد خبر : 12902

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان ؛

دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیشتاز همه ی دستگاه های استان در اجرای قانون ملی جوانی جمعیت است

دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیشتاز همه ی دستگاه های استان در اجرای قانون ملی جوانی جمعیت است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با تاکید بر اقناع مسئولان و مردم نسبت به بحران جمعیت استان ؛ دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیشتاز همه ی دستگاه های استان در اجرای قانون ملی جوانی جمعیت است

به گزارش آژیم،زهرا یعقوب نژاد- مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، در همایش بزرگداشت هفته ی ملی جمعیت که در سالن اجتماعات معاونت برگزار شد، با بیان اینکه قرارگاه جوانی جمعیت در همه ی شهرستان ها تشکیل شده ، اظهار داشت ؛ دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیشتاز همه ی دستگاه های استان در اجرای قانون ملی جوانی جمعیت است.

وی اقناع مردم درخصوص بحران جمعیتی استان را مورد تاکید قرار داد و گفت ؛  برای اقناع مردم به فرزندآوری و جوانی جمعیت، در ابتدا باید مدیران دستگاه ها بحران جمعیتی استان را باور کنند.
یعقوب نژاد ، تصریح کرد ؛ برای اقناع مردم و آگاهی بخشی به آنها،  باید از رسانه ها و صدا و سیما کمک گرفت و کارکنان حوزه ی بهداشت از جمله بهورزان در آگاهی بخشی چهره به چهره به مردم این رسالت مهم را انجام دهند.
مدیرکل امور بانوان و حانواده استانداری گیلان درخاتمه، ترغیب زوجین به فرزندآوری را نیازمند اقدامات مشارکتی دانست و گفت  ؛ همه ی دستگاه ها وظایف خود در اجرای قانون جوانی جمعیت را در کنار هم  به انجام برسانند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.