تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
153 بازدید
کد خبر : 12927

خبر خوب| راه‌اندازی MRI تالش نزدیک‌تر از همیشه

خبر خوب| راه‌اندازی MRI تالش نزدیک‌تر از همیشه
نماینده مردم طوالش با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته جهت نصب و راه‌اندازی MRI در بیمارستان شهید نورانی تالش گفت: اخذ و استقرار MR برای شهرستان تالش به‌عنوان قطب درمانی غرب گیلان می‌توان گفت بیش از هر زمان دیگری در حال انجام شدن است.

به گزارش آژیم ،حسن محمدیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به جمعیت قابل‌توجه در شهرستان تالش و لزوم ارتقای زیرساخت‌ها در آن اظهار کرد: طی سال‌های اخیر تلاش ما در راستای ارتقای زیرساخت‌ها و بهبود کیفیت‌ها در ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم بوده است.

وی یکی از اقدامات قابل دفاع در شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال را، ارتقای زیرساخت‌های بهداشت و درمان برشمرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و همچنین در دست اقدام، سطح خدمات ارائه‌ شده به مردم نسبت به گذشته قابل‌مقایسه نیست و رشد فزاینده‌ای به خود دیده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، یکی از اقدامات توسعه‌یافته در نظام سلامت غرب گیلان را بیمارستان شهید نورانی تالش برشمرد و گفت: یکی از اقدامات قابل‌توجه در شهرستان تالش راه‌اندازی بخش CT اسکن در این بیمارستان بوده که علاوه بر عدم ارجاع بیماران به مردم استان موجب کاهش صفوف انتظار بیماران برای دریافت این نوع خدمات بوده است.

محمدیاری با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته جهت نصب و راه‌اندازی MRI در بیمارستان شهید نورانی تالش نیز بیان کرد: اخذ MRI برای شهرستان تالش به‌ عنوان قطب درمانی غرب گیلان می‌توان گفت در گذشته کاملاً مسکوت بود اما اخیراً استقرار این دستگاه سرمایه‌ای در تالش و نصب و راه‌اندازی آن بیش از هر زمان دیگری در حال انجام شدن است.

وی با تقدیر از تلاش‌های مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت حمایت ویژه به شهرستان تالش طی سال‌های اخیر گفت: اقدامات صورت گرفته نظام سلامت در تالش ازجمله در راه‌اندازی مرکز تخصصی قلب، شیمی‌درمانی و دیگر اقدامات قابل‌توجه است، هرچند کافی نیست و نیازمند توجهات بیشتر هستیم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی تأمین پزشک و پرستار در تالش را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته طی سال‌های اخیر دانست و افزود: علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، همچنان کمبود برخی از پزشکان متخصص و نیروی پرستار در بیمارستان شهید نورانی تالش وجود دارد که باید توجهات مسؤولان به این مهم بیشتر شود.

محمدیاری با بیان اینکه متناسب با درجه بیمارستان و تخت‌های درمانی در بیمارستان‌های شهدای رضوانشهر و همچنین رسالت ماسال نیز اقدامی صورت گرفته، تصریح کرد: استقرار پزشکان متخصص، تأمین نیروی انسانی، فعال کردن درمانگاه‌ها، فعال کردن تخت‌های درمانی، تلاش برای کاهش ارجاع بیمار و تجهیز بیمارستان به تجهیزات پزشکی و سرمایه‌ای از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این دو شهرستان بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.